SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 35817              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : یکشنبه 10 اسفند 99 Sun 28 February 21
تاریخ پایان : یکشنبه 10 اسفند 99 Sun 28 February 21
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان خوزستان، اهواز، دانشگاه شهید چمران
Asia, Middle East, Iran, Khuzestan Province, Ahvaz
سطح برگزاری : داخلی، ملی
نوع ورودی : دارای ورودی (غیر رایگان)، نیاز به ثبت نام و رزرو
برگزارکننده : دانشگاه شهید چمران اهواز
اطلاعات تماس : ncssconfahw@gmail.com 09302944215
منبع ذکر رویداد : سایت دبیرخانه کنفرانس( www.ncss.ir )

اقتصاد

زمان برگزاری پنجمین کنفرانس اقتصاد ، مدیریت و حسابداری؛اهواز - در محل دانشگاه شهید چمران اهواز - در تاریخ 10 اسفند ماه 99 میباشد .

بزرگترین و منسجم ترین کنفرانس سالانه اقتصاد ، مدیریت و حسابداری از سال 1395 با تشکیل کمیته علمی و اجرایی فعالیت خود را آغاز کرد. دوره اول این کنفرانس آذرماه سال 1395 با شرکت 320 نفر از سراسر کشور برگزار گردید. دومین دوره این کنفرانس در تیرماه سال 1396 با حضور 400 نفر شرکت کننده در اهواز برگزار گردید. در بهمن ماه سال 1397 با حضور دکتر برات قبادیان معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت و با حضور 450 نفر شرکت کننده سومین دوره کنفرانس و مراسم تقدیر از شرکت های برتر در حوزه های مختلف تحقیق و توسعه در جهت ارتباط تنگاتنگ بین دانشجویان، محققین و صاحبان صنایع برگزار شد.چهارمین دوره این رویداد در بهمن ماه 1398 با مشارکت 330 نفر از علاقه مندان در اهواز برگزار شد . در طول چهار سال گذشته تعداد 1500 مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال گردیده است و پس از داوری تعداد 1263 مقاله در پایگاه های علمی و معتبر کشور از جمله " پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC و سیویلیکا CIVILICA " نمایه گردیده است . در طول سالهای گذشته انجمن های علمی معتبر کشور از جمله "انجمن مدیریت اجرایی ایران ، انجمن حسابداری ایران ، انجمن حسابرسی ایران ، انجمن اقتصاد انرژی ایران " به عنوان حامی علمی و معنوی در کنار کنفرانس حضور داشته اند.
هم­‌اکنون دبیرخانه­‌ی پنجمین کنفرانس اقتصاد ، مدیریت و حسابداری آغاز به کار کرده و در تلاش است زمینه­‌ی مناسبی برای حضور و اشتراک نظرات علمی اساتید، اعضای محترم هیئت علمی، دانشجویان، صنعتگران و تمامی علاقه­‌مندان حوزه­‌ی مالی فراهم آورد. این دوره از کنفرانس به دلیل شیوع ویروس کرونا بصورت آنلاین و غیرحضوری برگزار می‌گردد.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.