SliderSliderSlider
ایونت رو

 

(Expo Heritage)
کد رویداد : 35884              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : چهارشنبه 28 آبان 99 Wed 18 November 20
تاریخ پایان : جمعه 30 آبان 99 Fri 20 November 20
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ترکیه، استانبول، نمایشگاه بین المللی استانبول
Asia, Middle East, Turkey, Istanbul
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
منبع ذکر رویداد : ilikevents.com/( )

میراث فرهنگی 

زمان برگزاری نمایشگاه و همایش میراث فرهنگی از گذشته به آینده (Expo Heritage) استانبول 2020 - در محل نمایشگاه بین المللی استانبول  - در تاریخ 28 تا 30 آبان ماه 99 میباشد .

نمایشگاه و همایش میراث فرهنگی از گذشته به آینده (Expo Heritage) به منظور ایجاد فرصت های جدید برای میراث فرهنگی جهانی و با هدف تامین منافع جهانی برگزارمی گردد.هدف از برگزاری این نمایشگاه انتقال میراث فرهنگی به نسل های آینده و حفظ میراث بشریت برای آیندگان است. این نمایشگاه مشتمل بر سه بخش باستان شناسی، بازسازی وموزه شناسی است. اطمینان از گذشته برای آینده شعاری است که مسئولان برای آن انتخاب نموده اند تا بشر امروز برای حفظ و انتقال میراث تاریخی خود بکوشد وبرای بهتر انتقال دادن آن اهتمام ورزد. در این همایش و نمایشگاه معتبر جهانی که ١٥ کشور در آن حضور دارند برترین برندها و شرکت های جهانی محصولات و دستاوردهای خود را به نمایش خواهند گذاشت وآخرین نتایج تحقیقات باستان شناسی و ترمیم آثار تاریخی را ارائه خواهند داد.در این نمایشگاه معتبر ٨٧ غرفه دار حضور دارند که بهترین محصولات حوزه موزه داری و باستان شناسی را به مخاطبان خود عرضه خواهند کرد.در نمایشگاه میراث فرهنگی ترکیه ١٧٠ جلسه b٢b برگزار خواهد شد که فرصتی مناسب برای تعامل تجاری با شرکت های مختلف در منطقه است.در این نمایشگاه منحصر به فردهمایشی نیز برگزار می گردد که درآن ٨٥ نفراز کارشناسان سخنرانی می کنند و دانش خود را به اشتراک خواهند گذاشت.از دیگر ویژگی های این نمایشگاه وجود ٧ کارگاه آموزشی است که سبب بالابردن سطح دانش و تخصص شما شده وشما را با این حوزه آشناترمی سازد.بازدید بیش از ٧ هزار نفر از این نمایشگاه فرصتی برای معرفی محصولات و برندها و جذب مشتری بیشتر و توسعه بازار است.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.