SliderSliderSlider
ایونت رو

 

(Beauty Azerbaijan)
کد رویداد : 35897              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : پنج شنبه 15 آبان 99 Thu 05 November 20
تاریخ پایان : جمعه 16 آبان 99 Fri 06 November 20
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، جمهوری آذربایجان، باکو، نمایشگاه بین المللی باکو
Asia, Azerbaijan, Baku
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( https://beautyexpo.az/ )

 زیبایی

زمان برگزاری نمایشگاه زیبایی و جراحی پلاستیک باکو (Beauty Azerbaijan)  - در محل نمایشگاه بین المللی باکو (آذربایجان) - در تاریخ 15 و 16 آبان ماه 99 میباشد .

نمایشگاه زیبایی و جراحی پلاستیک باکو (Beauty Azerbaijan) رویدادی پیشرو در صنعت زیبایی آذربایجان می باشد. نمایشگاه زیبایی و جراحی پلاستیک باکو در زمینه پوست، بدن، درمان و مراقبت از مو، طیف گسترده ای از تجهیزات سالن های زیبایی، لوازم آرایشی حرفه ای و لوازم آرایشی و بهداشتی را ارائه می نماید. تولیدکنندگان و توزیع کنندگان پیشنهادهای خود در زمینه بهبود کیفی سالن های زیبایی، باشگاه های تناسب اندام، مراکز آب درمانی و آرایشگاه ها را برای حضوری پر رنگ در میان رقبا، ارائه می دهند. به عنوان رویدادی بین المللی، این نمایشگاه هر ساله متخصصان صنعت آرایشگری را از سراسر جهان برای ورود به بازار آذربایجان و دیدار با متخصصان و مصرف کنندگان محلی و اطلاع از دستاوردهای جهانی در زمینه زیبایی گرد هم می آورد. موفقیت نمایشگاه را می توان با توجه به رشد مساحت نمایشگاهی و نظرات فعالین بین المللی این بازار در مورد این نمایشگاه دریافت.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.