SliderSliderSlider
ایونت رو

 

(Caspian Power)
کد رویداد : 35906              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : سه شنبه 11 خرداد 00 Tue 01 June 21
تاریخ پایان : پنج شنبه 13 خرداد 00 Thu 03 June 21
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، جمهوری آذربایجان، باکو، نمایشگاه بین المللی باکو
Asia, Azerbaijan, Baku
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( https://meoneco.com/caspian-power/ )

برق و انرژی

زمان برگزاری نمایشگاه برق و انرژی باکو (Caspian Power) آذربایجان - در محل نمایشگاه بین المللی باکو (آذربایجان) - در تاریخ 11 تا 13  خرداد ماه 1400 میباشد .

نمایشگاه برق و انرژی باکو (Caspian Power) هر سال بزرگترین محل تجمع بازیگران اصلی صنعت برق بوده و همواره موفق به ارائه رویکردهای مهم توسعه انرژی در سطح ملی و بین المللی شده است. همچنین نمایشگاه برق و انرژی باکو در زمینه توسعه و اجرایی شدن پروژه های صرف جویی انرژی، انرژی پاک و تجدید پذیر مشارکت بی نظیری داشته است. نمایشگاه برق و انرژی باکو با اعتباری بالا در سطح بین المللی، جایگاه عرضه دستاوردهای این صنعت و همچنین فضایی موثر به منظور برقراری رابطه با دولت ها، تجار و دانشمندان بخش انرژی است. این نمایشگاه سهم زیادی در توسعه بخش انرژی داشته و همچنین رویداد مهمی در زمینه نفت و گاز نیز به شمار می آید. نمایشگاه برق و انرژی باکو جلسات متعددی در زمینه تبادل تجربیات بین کارشناسان برگزار می کند که باعث ایجاد روحیه مشارکت بین شرکت کنندگان می شود.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.