SliderSliderSlider
ایونت رو

 

SO VINTAGE – LA ROCHELLE
کد رویداد : 36376              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : شنبه 23 اسفند 99 Sat 13 March 21
تاریخ پایان : یکشنبه 24 اسفند 99 Sun 14 March 21
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
اروپا، فرانسه، لا روشل در شهرستان شرانت غرب فرانسه
Euro, France
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
برگزارکننده : Sarl H&C
اطلاعات تماس : 55 41 73 67 9(0) 33+ پست الکترونیکی sovintage.lesalon@gmail.com
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( https://12expo.com )

 مد؛ مبلمان

زمان برگزاری نمایشگاه مد؛ مبلمان و دکوراسیون SO VINTAGE – LA ROCHELLE فرانسه - در محل لا روشل در شهرستان شرانت غرب فرانسه - در تاریخ 23 و 24 اسفند ماه 99 میباشد .

نمایشگاه SO VINTAGE – LA ROCHELLE فرانسه برای علاقه مندان ، طراحان ، بوتیک های مد ، دکوراسیون و مبلمان و ... . نمایشگاه سالانه SO VINTAGE – LA ROCHELLE در سال ۲۰۲۰ در شهر لا روشل در شهرستان شرانت-ماریتیم در ناحیه پواتو-شرانت با جمعیت ۷۷٬۱۹۶ نفر در غرب کشور فرانسه برگزار خواهد شد .در این نمایشگاه ، ده ها غرفه دار حضور دارند. افراد پرشور ، طراحان ، بوتیک های مد ، دکوراسیون و مبلمان داران و ... . تیمی از هنرمندان لباس حرفه ای و همچنین یک عکاس نیز در دوره دهه پنجاه افسانه ای یک غوطه وری کلی را به شما ارائه می دهند! و برای لذت بردن از این لحظات زیبا ، استودیوی Prestige Danse نیز در آنجا حضور خواهد داشت .از لباس گرفته تا جوراب ها از جمله Fly Jacket و پیراهن ، بسیاری از غرفه داران به شما لباس ، لباس زیر ، لوازم جانبی و کالاهای چرمی ، جواهرات و... را ارائه می دهند. چیزی برای همه وجود خواهد داشت! آرزوهای تزئینی شما هرچه باشد ، بسیاری از طراحان را پیدا خواهید کرد که توانسته اند اشیاء قدیمی را از موقعیت اولیه خود تغییر دهند ، بلکه بسیاری از اشیاء و مبلمان نادر ، اروپایی و آمریکایی را نیز کشف می کنید!

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.