SliderSliderSlider
ایونت رو

 

LOGMAT
کد رویداد : 36379              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : پنج شنبه 24 تیر 00 Thu 15 July 21
تاریخ پایان : شنبه 26 تیر 00 Sat 17 July 21
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، هند، چنای Chennai Trade Centre
Asia, India
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
برگزارکننده : Smart Expos & Fairs Pvt. Ltd
اطلاعات تماس : +91 44 2250 1986 پست الکترونیکی logmat@smartexpos.in
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( https://12expo.com )

 حمل و نقل

زمان برگزاری نمایشگاه حمل و نقل و بسته بندی LOGMAT 2021 هند  - در محل  شهر چنای Chennai Trade Centre هند - در تاریخ 1424 تا 26 تیر ماه 1400 میباشد .

نمایشگاه LOGMAT 2021 دوسالی یکبار برگزار میشود و در سال ۲۰۲۱ در شهر چِنای کشور هند برگزار خواهد شد .نمایشگاه حمل و نقل LOGMAT 2021 فرصتی را برای کشف تجارت های جدید در زمینه های تدارکات ، ذخیره سازی ، حمل و نقل ، مدیریت زنجیره تامین و بسته بندی ایجاد می کند. حمل و نقل متمرکز ، ذخیره سازی ، انبارداری ، تدارکات عناوین اصلی نمایشگاه حمل و نقل LOGMAT هستند . تنها نمایشگاهی در نوع خود در منطقه جنوب هند که طی ۶ دوره گذشته به طور مداوم برگزار شده است. تنها بستری که کل صنعت سالی را برای اشتراک و بحث در مورد آخرین پروژه های آینده در منطقه یکجا جمع می کند . نمایشگاه تجاری LOGMAT یک محیط عالی را برای نشان دادن محصولات شما به مشتریان می باشد .
به شرکتهای کوچک و متوسط ​​گرفته تا شرکتهای بزرگ ، همه را می توانید در اینجا زیر یک سقف بهشون دسترسی پیدا کنید. این رویداد چیزی فراتر از یک نمایشگاه فروش است! این نمایشگاه شما را قادر می سازد تا استراتژی ها و شبکه توزیع خود را افزایش بدهید .

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.