SliderSliderSlider
ایونت رو

 

COLOGNA EXPONATEC
کد رویداد : 36386              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : چهارشنبه 26 آبان 00 Wed 17 November 21
تاریخ پایان : جمعه 28 آبان 00 Fri 19 November 21
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
اروپا، آلمان، کلن، نمایشگاه بین المللی کلن
Euro, Germany, Cologne
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
برگزارکننده : Koelnmesse GmbH
اطلاعات تماس : 8210 221(0) 49+ پست الکترونیکی info@koelnmesse.de
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( https://12expo.com )

موزه

زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی تخصصی موزه،حفاظت و فرهنگ موزه داری COLOGNA EXPONATEC ؛آلمان - در محل نمایشگاه بین المللی کلن آلمان - در تاریخ 26 تا 28 آّبان ماه  1400 میباشد .

نمایشگاه COLOGNA EXPONATEC هر دو سال یکبار در شهر کلن آلمان برگزار می گردد .برگزار کننده رویداد شرکت نمایشگاه های کلن آلمان است . نمایشگاه بین المللی تخصصی موزه، حفاظت و فرهنگ موزه داری تحت عنوان EAXPONATEX در تاریخ ۱۷ تا ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ در محل دائمی نمایشگاه های کلن برگزار خواهد شد. این نمایشگاه دو سالانه در دوره پیشین پذیرای ۱۹۰ غرفه گذار از ۱۵ کشور و قریب به ۴۴۰۰ بازدیدکننده متخصص در فضایی به وسعت ۸۲۰۰ مترمربع برگزار شده است. EXPONATEC با مضامین پیشگام و ترکیبی استثنایی از برنامه های نمایشگاهی و رویداد بازدید کنندگان را متقاعد خواهد کرد که در این نمایشگاه شرکت کنند . نمایشگاه EXPONATEC COLOGNE فرهنگ و صنعت را به هم پیوند میدهد: تبادل اطلاعات ، انتقال دانش ، شبکه سازی حرفه ای بین شرکای فرهنگی و تجاری در موزه ، مرمت ، بخش های حفاظت با هدف حمایت از میراث فرهنگی و حفظ آن برای نسل های آینده از محورهای اصلی این رویداد می باشند .

موضوع های نمایشگاه COLOGNA EXPONATEC :
معماری و هنرهای زیبا، گالری ها و استودیوها، سازمانهای تجاری برجسته، خدمات فرهنگی وآموزشی، میراث و مدیریت هنر، هنرهای تجسمی و عتیقه فروشی، مدل سازی، نمایشگاه و طراحی مجموعه، موزه ها و زیرمجموعه ها، حفاظت، بازسازی، هنر طراحی کسب و کار، پایه های فرهنگی،سازمان های فرهنگی و انجمن ها و هر آن موضوعی که در بر گیرنده موزه داری است می باشد.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.