SliderSliderSlider
ایونت رو

 

EUCAS
کد رویداد : 36390              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : یکشنبه 14 شهریور 00 Sun 05 September 21
تاریخ پایان : جمعه 19 شهریور 00 Fri 10 September 21
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، روسیه، مسکو، نمایشگاه بین المللی مسکو
Asia, Russia, Moscow
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
برگزارکننده : ESAS
اطلاعات تماس : 99 37 255 (495) 7+ پست الکترونیکی contact@eucas2021.org
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( https://12expo.com )

 ابررسانایی

زمان برگزاری نمایشگاه و کنفرانس ابررسانایی کاربردی EUCAS روسیه - در محل نمایشگاه بین المللی مسکو روسیه - در تاریخ 14 تا 19 شهریور ماه 1400 میباشد .

کنفرانس و نمایشگاه EUCAS در اروپا در زمینه ابررسانایی کاربردی دوسالی یکبار برگزار میشود و محل برگزاری در این دوره شهر مسکو پایتخت کشور روسیه خواهد بود . به EUCAS 2021 مسکو خوش آمدید ! فدراسیون روسیه پانزدهمین کنفرانس ابررسانایی کاربردی اروپا که تحت نظارت انجمن ابررسانایی کاربردی اروپا سازمان یافته است را در ۵ تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۱ در Expocentre ، مسکو ، روسیه برگزار کند . EUCAS یک مجمع جهانی برای دانشمندان و مهندسان است. این کنفرانس بستر ایده آلی را برای به اشتراک گذاشتن دانش و پیشرفت های اخیر در همه زمینه های ابررسانایی کاربردی فراهم می کند: از کاربردهای بزرگ در وسایل الکترونیکی تا موارد پیشرفته و رساناها ، دامنه گسترده در عین حال یک چالش و فرصتی برای پرورش رویکردهای جدید ، میانی و ترویج دیدگاه های متقابل در میان صاحبان فن و صاحب نظران در زمینه های مختلف ابررسانایی کاربردی است. کمیته برنامه علمی این چالش را پذیرفته و در حال طراحی یک برنامه متنوع و مهیج است. مطابق با سنت کنفرانس های قدیمی مربوط به ابررسانایی کاربردی ، و به دنبال تجربه موفقیت آمیز ، کلیه مقالات ارائه شده در کنفرانس واجد شرایط ارسال به یک مقاله ویژه معاملات IEEE درباره ابررسانایی کاربردی هستند. تورهای فنی به برخی از موسسات در مسکو و اطراف برگزار می شود. ما قصد داریم برنامه علمی را با یک رویداد تبلیغاتی شبانه ، برای حفظ سفر مسکو شما ، تکمیل کنیم. بازدید از موزه هایی در کلاس جهانی ، تئاتر بولشوی و بسیاری دیگر از امکانات فرهنگی به عنوان یک برنامه فرهنگی برای شرکت کنندگان و افراد همراه ارائه می شود. ما به نمایندگی از هیئت ESAS ، سازمان دهندگان محلی ، کمیته برنامه و بسیاری از داوطلبانی که در زمینه برگزاری کنفرانس کمک می کنند ، در سپتامبر ورود شما را به مسکو خوش آمد می گوییم

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.