SliderSliderSlider
ایونت رو

 

HAUS + HOF
کد رویداد : 36391              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : شنبه 27 شهریور 00 Sat 18 September 21
تاریخ پایان : یکشنبه 28 شهریور 00 Sun 19 September 21
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
اروپا، آلمان، مرکز نمایشگاهی مگدبورگ
Euro, Germany
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
برگزارکننده : Expotec GmbH
اطلاعات تماس : 60 27 60 32 - 30 (0) 49+ پست الکترونیکی info@expotecgmbh.de
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( https://12expo.com )

املاک

زمان برگزاری نمایشگاه املاک و مستغلات HAUS + HOF آلمان 2021  - در محل مرکز نمایشگاهی مگدبورگ آلمان - در تاریخ 27 و  28 شهریور  ماه 1400  میباشد .

نمایشگاه خانه + حیاط رویدادی با موضوع املاک و مستغلات است که سالانه با نام HAUS + HOF برگزار می گردد . چهار هدف در یک حرکت! ادغام نمایشگاه مبلمان و ساخت و ساز با مشارکت خوب ما بخشی از یک تیم جالب چهار نفره است. با یک بلیط ورودی ، بازدید کنندگان می توانند از چهار رویداد بازدید کنند: جشنواره Landes-Harvest-Dank-Fest و نمایشگاه تجاری Haus + Hof که در زمینه اثاثیه منزل و ساختمان نیز می باشد . رویدادی با موضوع خرید و اجاره خانه با تمام خدمات مرتبط مانند تأمین مالی ، مدیریت و مشاوره پروژه به همراه بخش وسایل و اثاثیه ای که خانه را از زیرزمین تا پشت بام به آنچه که باید باشد می سازد .در این منطقه نمایشگاهی، خانه های ویلایی، آپارتمان های اجاره ای، زمین های فروشی، اجاره ای ارائه خواهد شد. نمای بیرونی خانه تنها نمی تواند مورد سوال باشد. سوال این است که چگونه باید تأمین انرژی خانه را تامین کرد . سقف، پنجره، درب، پرده، سایبان یا محافظ همه را چگونه می توان در این نمایشگاه تامین و تهیه کرد . الهامات و ایده هایی برای مبلمان ، آشپزخانه ، کفپوش یا موارد دیگر به بازدیدکنندگان داده می شود. البته این مورد شامل وسایل الکترونیکی در خانه ، کالاهای خانگی ، منسوجات اتاق ، لوازم خانگی و موارد دیگر نیز می شود.


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.