SliderSliderSlider
ایونت رو

 

FLORIDA RESTAURANT & LODGING SHOW
کد رویداد : 36425              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : یکشنبه 28 شهریور 00 Sun 19 September 21
تاریخ پایان : دوشنبه 29 شهریور 00 Mon 20 September 21
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
قاره آمریکا، آمریکالی جنوبی، فلوریدا؛شهر اورلندو
Americas, South America
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
برگزارکننده : Reed Exhibitions USA
اطلاعات تماس : 840-4800 (203) 1+ پست الکترونیکی dspaght@reedexpo.com
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( https://12expo.com )

رستوران

زمان برگزاری نمایشگاه رستوران FLORIDA RESTAURANT & LODGING SHOW آمریکا 2021  - در محل شهر اورلندو فلوریدای آمریکا - در تاریخ28 و 29 شهریور  ماه 1400 میباشد .

نمایشگاه تجاری صنعتی مرتبط با رستوران ها و مراکز اقامتی و صنایع غذایی فلوریدا که سالانه در شهر اورلندو کشور امریکا برگزار می گردد . رویداد FLORIDA RESTAURANT & LODGING SHOW همه چیزهایی را که برای بهره مندی از آخرین روندها و الهام ها نیاز دارید ارائه میکند خواه یک مالک مستقل باشید یا اپراتور رستوران، آشپز ، مراکز پذیرایی ، نانوایی ، کلوپ شبانه ، بیمارستان ، هتل یا جز خدمات غذای تجاری پس با ما همراه باشید تا در مورد نمایشگاه FLORIDA RESTAURANT & LODGING SHOW که در تاریخ ۱۹ تا ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۱ در مرکز همایش های اورلندو برگزار میشود بیشتر اشنا شوید .

به بیش از ۸۰۰۰ نفر از هم صنفان خود در نمایشگاه رستوران و اقامتگاه های فلوریدا ملحق شوید ، جایی که بهترین ها در آموزش های تجاری با حضور ۴۵۰ فروشنده پیشرو دسترسی خواهید داشت. رستوران و انجمنهای خدمات غذایی همه زیر یک سقف جمع شده اند. اجراهای آشپزی و مراسم اهدای جوایز را به صورت زنده تماشا کنید و در میزگردها با گوش فرا دادن به کسب و کار خود انرژی دهید. نمایشگاه رستوران و اسکان فلوریدا تنها رویداد جامع صنعتی است که به رستوران ، خدمات غذایی و مهمان داری در منطقه جنوب شرقی ایالات متحده اختصاص یافته است. این نمایشگاه برای نمایش محصولات غذایی ، فناوری و تجهیزات و همچنین بحث در مورد راه حل های خدمات به مشتریان و چشم اندازهای جدید ، یک مجمع استراتژیک به شما ارائه می دهد. نمایشگاه رستوران و اسکان فلوریدا توسط انجمن رستوران و اسکان فلوریدا پشتیبانی می شود و توسط Clarion Events ، رهبر جهانی در مدیریت نمایشگاه تجاری مدیریت می شود.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.