SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 36691              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : چهارشنبه 27 بهمن 00 Wed 16 February 22
تاریخ پایان : شنبه 30 بهمن 00 Sat 19 February 22
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان سیستان و بلوچستان، زاهدان
Asia, Middle East, Iran, Sistan And Baluchestan Province
سطح برگزاری : داخلی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
برگزارکننده : شرکت رستاک پاد ویژن
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( http://rastak-expo.com )

معدن

زمان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی فرآوری مواد معدنی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته - در محل نمایشگاه بین المللی سیستان و بلوچستان - در تاریخ 27 تا  30  بهمن  ماه  1400 میباشد .

Zahedan Mining 2022 رویدادی برجسته برای حوزه معادن، صنایع معدنی و ماشین آلات فرآوری و معدنی و تجهیزات معادن در کشور محسوب می شود که با توجه به موقعیت بسیار ویژه استان سیستان و بلوچستان و دارا بودن ظرفیت های بیشماری در کلیه معادن از جمله سنگ آهن، مس و کرومیت که کمتر مورد توجه قرار گرفته است، می تواند با اکتشافات جدید ذخیره بسیار مناسبی برای معادن فعال موجود باشد.

با توجه به همجواری استان زرخیز سیستان و بلوچستان با کشور های افغانستان و پاکستان و کریدور چابهار، فرصت بسیار مناسبی برای کلیه فعالان حوزه های مختلف معدنی فراهم خواهد گردید و با رایزنی های صورت گرفته در صورت مساعد بودن فضای ایران، شاهد حضور هیئت های بلند پایه در سطح وزیران در این رویداد خواهیم بود.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.