SliderSliderSlider
ایونت رو

 

(Planex2021)
کد رویداد : 36693              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : سه شنبه 25 آبان 00 Tue 16 November 21
تاریخ پایان : چهارشنبه 26 آبان 00 Wed 17 November 21
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان هرمزگان، کیش، مرکز همایش های بین المللی
Asia, Middle East, Iran, Hormozgan Province, Kish
سطح برگزاری : داخلی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
برگزارکننده : شرکت رستاک پاد ویژن
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( http://rastak-expo.com )

 فولاد

زمان برگزاری  کنفـــرانس بین المللـــی بررسی صنعت فولاد و مواد اولیه (Planex2021)؛ کیش - در محل نمایشگاه بین المللی کیش  - از تاریخ 25 و 26 آبان ماه 1400 میباشد .

تیم تحلیلی Planner از خبرگان و تحلیلگران بنام صنعت فولاد کشور تشکیل شده و همکاری تنگاتنگی با رسانه های مشابه بین المللی مانند Metal Bulletin ، Metal Expert ، Steel Mint، Kallanishدارد.

رویدادهای جهانی در حوزه کامودیتی ها فرصت مناسبی برای توسعه همکاری ها میان تولیدکنندگان، خریداران، تامین کنندگان سرمایه گذاران و خدمات دهندگان میباشد. سالانه صدها کنفرانس در حوزه فولاد و مواد اولیه در کشورهای مختلف جهان برگزارمیگردد که ایران به عنوان دهمین تولیدکننده فولاد دنیا در سال 2019 ، سهم مناسبی از این رویدادها نداشته و لزوم برگزاری چنین کنفرانس هایی در سطوح حرفه ای در کشور ما احساس میشود. طبق طرح جامع فولاد، در افق 1404 ایران میبایست به ظرفیت تولید 55 میلیون تن فولاد دست پیدا کند.

برگزاری دوره ای و منظم رویدادهای فولادی با بهره گیری از توان تیم های برگزار کننده حرفه ای و دعوت از فعالان داخلی و خارجی این صنعت مادر میتواند باعث شناخت بهتر طرف های خارجی از پتانسیل های موجود در کشور شده و زمینه ساز مذاکرات موثر طرفین برای پیشبرد اهداف کلان صنعت فولاد ایران شود.

تفاوت عمده کنفرانس های خارجی با کنفرانس های فولادی که تا کنون در ایران برگزار شده است، حضور اندک تیم های خارجی در این رویداد ها بوده است که امکان توسعه همکاری های با سایر کشورها را برای فولادسازان ما حداقل ساخته است.

بخشی از عدم حضور تیم های خارجی به تحریم های ظالمانه ای که علیه صنایع کشور ما از جمله صنعت فولاد وضع شده است باز میگردد.جزیره کیش با داشتن قرابت به کشورهای عرب حوزه خلیج همیشه فارس و تسهیلاتی که برای ورود تیم های تجاری خارجی قائل شده است، مکان مناسبی برای برگزاری یک کنفرانس حرفه ای در زمینه فولاد و مواد اولیه میباشد. لذا، این تیم قصد دارد در نیمه دوم سال 1400 و با امید به گشایش مناسبات سیاسی و اقتصادی کشورمان با سایر کشورها، رویدادی را با حضور فعالان صنعت فولاد و مواد اولیه داخل و خارج کشور برگزار نماید.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.