SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 36754              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : شنبه 13 آذر 00 Sat 04 December 21
تاریخ پایان : سه شنبه 16 آذر 00 Tue 07 December 21
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ترکیه، استانبول، نمایشگاه بین المللی استانبول
Asia, Middle East, Turkey, Istanbul
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( https://www.touraktravel.com )

بهداشت کار

زمان برگزاری نمایشگاه بهداشت کار و ایمنی استانبول - در محل نمایشگاه بین المللی استانبول  - در تاریخ 13 تا 16 آذر ماه 1400 میباشد .

نمایشگاه Eurasia ISG نمایشگاه بهداشت کار و ایمنی بزرگترین رویداد سنعی کشور ترکیه محسوب می‌شود. این نمایشگاه با هدف تبدیل شدن به بزرگترین و برجسته‌ترین نمایشگاه صنعتی در جهان، همزمان با کنگره بین‌المللی بهداشت و ایمنی در شهر استانبول برگزار می‌گردد. با افزایش حوادث کاری در هنگام انجام پروژه‌ها و وظایف کاری، بهداشت و ایمنی شعلی به طور همبسته‌ای از اهمیت بالایی برای کارمندان و کارفرمایان برخوردار است. نمایشگاه Eurasia ISG به منظور ایجاد آگاه در مورد مسائل ایمنی که مستقیما بر زندگی انسان تأثیرگذار است، با گردهم جمع آوردن متخصصین و فعالین حوزه صنعت و ایمنی و بهداشت صنعتی، با ایجاد تعاملی سازنده انتقال تجارب شرکت‌های برزگ، سطح دانش مرتبط با صنعت بهداشت کار و ایمنی را افزایش دهد.

نمایشگاه ISG با هدف افزایش نکات ایمنی شغلی و بهداشت ، افزایش آگاهی و تأکید بر آموزش اوه ها انجام شده است. این نمایشگاه مهمترین رویداد صنعتی با تمرکز بر تجهیزات حفاظتی و فناوری ایمنی شغلی خواهد بود.

نمایشگاه ISG میزبان فعالین صنعت که در زمینه بهداشت کار فعالیت می‌کنند، خواهد بود، و به آنها فرصتی می‌دهد تا مشارکت تجاری جدید و قابل اطمینان ایجاد کنند و بینش خود را مبادله کنند و محصولات جدید را کشف نمایند.

نمایشگاه Eurasia ISG هر ساله در آذر ماه‌ در مرکز نمایشگاه CNR استانبول برگزار می‌گردد

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.