SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 36755              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : دوشنبه 02 اسفند 00 Mon 21 February 22
تاریخ پایان : جمعه 06 اسفند 00 Fri 25 February 22
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ترکیه، استانبول، نمایشگاه بین المللی استانبول
Asia, Middle East, Turkey, Istanbul
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( https://www.touraktravel.com )

نمایشگاه R+T ترکیه محلی عرضه و برآورده ساختن نیازهای صنعت کرکره‌ و لوردراپه، در/دروازه و سیستم‌های محافظت از آفتاب می‌باشد. به دلیل موقعیت جغرافیایی استانبول این شهر محل مناسبی برای گرد هم جمع شدن متخصصین صنعت در و پنجره می‌باشد تا جدیدترین فناوری‌ها، طراحی‌ها و محصولات خود را عرضه نمایند.

محصولات و خدمات به نمایش گذاشته شده در نمایشگاه R+T ترکیه شامل کرکره و لوازم جانبی غلتکی، کرکره پنجره، سایبان، Pergolas/Gazebos، چادر/چتر، محصولات فنی یکپارچه، سیستم‌های سایه خارجی، پرده غلتکی، سیستم‌های درب گیت، مشبک/نرده‌ها، سیستم‌های فلش، شیشه‌های بالکن/سیستم‌های باغ زمستانی، پنجره و لوازم جانبی، دیوارهای بخش‌بندی و سیستم سقف، سیستم‌های کنترل، سیستم‌های کنترل خانه، سیستمهای سرمایشی و سیستم‌های گرمایشی خارج از خانه، رسانه‌ها/انتشارات مرتبط و انجمن‌ها/اتحادیه ها و نهادهای عمومی

نمایشگاه R+T ترکیه هر ساله در آذر ماه‌ در مرکز نمایشگاه CNR استانبول برگزار می‌گردد.

سیستم های حفاظتی

زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی درب و سیستم های حفاظتی استانبول - در محل نمایشگاه بین المللی استانبول  - در تاریخ 2 تا 6 اسفند  ماه 1400 میباشد .

 


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.