SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 36757              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : یکشنبه 18 مهر 00 Sun 10 October 21
تاریخ پایان : چهارشنبه 21 مهر 00 Wed 13 October 21
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ترکیه، استانبول، نمایشگاه بین المللی استانبول
Asia, Middle East, Turkey, Istanbul
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( https://www.touraktravel.com )

 برندسازی

زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی حق امتیاز و برندسازی استانبول - در محل نمایشگاه بین المللی استانبول  - در تاریخ 18 تا 21 مهر  ماه 1400 میباشد .

نمایشگاه Bayim olur Musun استانبول در کشور ترکیه به عنوان بستری مناسب برای اعطا و یا دریافت نمایندگی فعالیت دارد. کشور ترکیه از نظر موقعیت جغرافایی و ایجاد نقش پلی بین قاره‌ای، تبدیل به اولین انتخاب برندهای بین‌المللی برای نمایندگی تبدیل شده است. برندهای معتبر و بین‌المللی که خواستار گسترش تجارت خود می‌باشند و می‌خواهند شرکای تجاری جدیدی در کشورهای مختلف داشته باشند، در نمایشگاه Bayim استانبول شرکت می‌کنند، تا زمینه برقرار ارتباط و ایجاد تعامل با کارآفرینان و تجار دیگر کشورها را داشته باشند.

نمایشگاه Bayim استابنول اولین نقطه خروجی، توسعه و راه‌اندازی بسیاری نمایندگی‌ها و شعبات برندهای جهانی می‌باشد. این نمایشگاه یک بستر تجاری برای شرکت‌های بزرگ است که به دنبال جهانی کردن تجارت و کسب و کار خود هستند. با وجود پتانسیل بازدید کنندگان و فضای تعاملی نمایشگاه، شرکت کنندگان نمایشگاه با برنامه‌ای دقیق و حساب شده به دنبال ایجاد زنجیره‌ای فعال در دیگر کشورها هستند.

نمایشگاه Bayim Olur Musun استانبول هر ساله در مهرماه در مرکز نمایشگاهی اکسپوی استانبول (CNR Expo) برگزار می‌گردد

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.