SliderSliderSlider
ایونت رو

 

Medica
کد رویداد : 36766              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : دوشنبه 24 آبان 00 Mon 15 November 21
تاریخ پایان : پنج شنبه 27 آبان 00 Thu 18 November 21
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
اروپا، آلمان، دوسلدرف،
Euro, Germany, Duesseldorf
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( https://www.touraktravel.com )

 تجهيزات پزشكی

زمان برگزاری نمايشگاه تخصصی تجهيزات پزشكی و ازمايشگاهی آلمان ؛دوسلدروف - در محل دوسلدروف آلمان - در تاریخ 24 تا 27 آبان ماه 1400 میباشد .

كشور آلمان پیشرو در حوزه تجهیزات پزشکی و ارائه آن با آخرین متن روز دنیا است. تولید و تهیه تجهیزات پزشکی وآزمایشگاهی و دارا بودن فناوری های روز دنیا، آلمان را به قطب تاثیرگذاری برای این صنعت تبدیل کرده است. از این رو شهر دوسلدورف به عنوان یک شهر نمایشگاهی هر ساله نمایشگاه مدیکا آلمان را برگزار می کند که معتبرترین و بزرگ ترین نمایشگاه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی جهان است. نمایشگاه مدیکا(Medica) آلمان با حضور بزرگترین فعالان صنعت تجهیزات پزشکی برگزار می شود و در حاشیه آن کنفرانسها و انجمن های متعددی که با هدف آموزش و به اشتراک گذاشتن ایده ها به وجود آمده اند .این نمایشگاه با هر ساله با 5000 غرفه دار از 70 کشور جهان محصولات و خدمات مرتبط با حوزه پزشکی را به نمایش می گذارد. در این همایش بزرگ مسائل و چالش های پیش روی علم پزشکی مورد برررسی قرار می گیرد و جدیدترین دستاوردهای تخصصی تجهیزات پزشکی به نمایش گذاشته می شود.


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.