SliderSliderSlider
ایونت رو

 

Medtec
کد رویداد : 36768              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : چهارشنبه 10 شهریور 00 Wed 01 September 21
تاریخ پایان : جمعه 12 شهریور 00 Fri 03 September 21
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، چین، شانگهای، نمایشگاه بین المللی شانگهای
Asia, China, Shanghai
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( https://www.touraktravel.com )

تجهیزات پزشکی

زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی شانگهای ؛چین - در محل نمایشگاه بین المللی شانگهای - از تاریخ 10 تا 12 شهریور ماه 1400 میباشد .

نمایشگاه بین المللی صنعت تجهیزات پزشکی شانگهای (Medtec) که یکی از مهم ترین رویدادهای در زمینه تجهیزات پزشکی است، در شانگهای و در کشور چین برگزار می گردد. در طول برگزاری این نمایشگاه سالانه، کنفرانس ها و جلساتی و با حضور متخصصین این صنعت جهات آموزش،اطلاع رسانی و تولید دستگاه های پزشکی نیز برگزار می شود
در این نمایشگاه محصولاتی از قبیل: مجمع تجهیزات و ماشین آلات تولید، مواد برای هر برنامه، عقیم سازی و اتاق تمیز تجهیزات، دستگاه و تشخیص یکبارمصرف ، برون سپاری / ساخت قرارداد، موتور، پمپ و کنترل حرکت، تامین کنندگان IVD، کیفیت، دقت فنی، پزشکی الکترونیک.چسب، سیستم های مونتاژ، نرم افزار طراحی، قطعات الکترونیکی، تجهیزات اکستروژن و بسیاری موارد دیگر ارائه می گردد.
در اکثر تورهای نمایشگاهی، نمایشگاه هایی که مربوط به امور علمی و بالاخص تجهیزات پزشکی باشند همیشه بازدیدکنندگان فراوانی را به دنبال داشته اند. نمایشگاه های مربوط به تجهیزات پزشکی از جمله رویدادهایی هستند که برای پزشکان و متخصصان می تواند فرصت مناسبی برای ارتقای زمینه کاریشان باشد.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.