SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 36781              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : سه شنبه 07 دی 00 Tue 28 December 21
تاریخ پایان : جمعه 10 دی 00 Fri 31 December 21
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان فارس، شیراز، نمایشگاه بین المللی فارس
Asia, Middle East, Iran, Fars, Shiraz
سطح برگزاری : داخلی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( http://www.farsfair.ir )

 سرمایش و گرمایش

زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی تاسیسات و تجهیزات سرمایش و گرمایش ؛شیراز - در محل نمایشگاههای بین المللی فارس - در تاریخ 7 تا 10 دی ماه 1400 میباشد .

نمایشگاه تاسیسات و تجهیزات سرمایش و گرمایش

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی ضرورت به کارگیری تاسیسات ساختمان و سیستم های گرمایشی و سرمایشی امری حتمی است همچنین تامین و بکارگیری صحیح انرژی و حفاظت از منابع موجود و مدیریت مصرف از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

صنعت تاسیسات ایران به عنوان یکی از قدرتمندترین صنایع دانش محور کشور با وجود متخصصان متبحر و با تجربه و با گستردگی بازار کشور به عنوان یکی از صنایع پیشرو محسوب میشود که توانسته اند همپای کشورهای دارای تکنولوژی قدم برداشته و سهم مهمی از بازار را به خود اختصاص دهد، ادامه این روند جز با معرفی و شناسایی توانایی­ها میسر نمی­شود. نمایشگاه‌‌ فرصت بسیار ارزشمندی را برای صاحبان صنایع فراهم می‌آورد تا توانمندی‌ها، محصولات و دستاوردهای خود را در سطع وسیعی عرضه نمایند.

در این راستا نمایشگاه تاسیسات و تجهیزات سرمایش و گرمایش زمینه مساعدی را برای فعالان این زمینه فراهم آورده تا در کنار ارائه جدیدترین دستاوردها و محصولاتشان، امکان رایزنی و تشریک مساعی با همکاران خود در این زمینه را داشته باشند و علاوه بر امر بازاریابی بتوانند از علوم و فنون و تجربیات به روز یکدیگر در بالاترین سطح یعنی ملاقات­های رو در رو استفاده کنند.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.