SliderSliderSlider
ایونت رو

 

WIN – WORLD OF INDUSTRY 2021
کد رویداد : 36941              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : چهارشنبه 19 آبان 00 Wed 10 November 21
تاریخ پایان : شنبه 22 آبان 00 Sat 13 November 21
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ترکیه، استانبول، مرکز نمایشگاهی تویاپ ترکیه
Asia, Middle East, Turkey, Istanbul
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( https://12expo.com/ )

 جوشکاری

زمان برگزاری نمایشگاه ماشین آلات و فناوری جوشکاری  استانبول - در محل نمایشگاهی تویاپ استانبول ترکیه - در تاریخ 19 تا 22 آبان ماه 1400 میباشد .

نمایشگاه WIN – WORLD OF INDUSTRY نمایشگاهی بین المللی تجاری با موضوع اصلی METAL WORKING می باشد که شامل حوزه های: اجزای ماشین آلات و نمایشگاه فلزات ، جوشکاری: نمایشگاه فناوری های جوش ، جوشکاری و برش ف سطوح: نمایشگاه فن آوری های سطح و نمایشگاه مواد و حمل و نقل می باشد . نمایشگاه رویدادی سالانه می باشد که در شهر استانبول کشور ترکیه برگزار میشود . نمایشگاه WIN EURASIA ، اولین نمایشگاه صنعتی ترکیبی ترکیه در تاریخ ۱۰-۱۳ نوامبر ۲۰۲۱ است! WIN EURASIA ، نمایشگاه برتر صنعت اوراسیا ، که توسط نمایشگاه هانوفر ترکیه برگزار می شود و سالانه متخصصان صنعت از ده ها کشور را گرد هم می آورد ، از نظر کمی تمام متخصصان صنعت را در ۱۰-۱۳ نوامبر ۲۰۲۱ گرد هم می آورد. این نمایشگاه که شعار آن "تحول صنعتی"است، برای اولین بار امسال و همچنین نمایشگاه فیزیکی سنتی در محیط دیجیتال برگزار می شود و تحولاتی را در زمینه سازماندهی عادلانه انجام می دهد. این نوع رویدادها به نام ترکیبی ، که در آن نمایشگاه های فیزیکی و دیجیتالی همزمان برگزار می شود ، متخصصانی که نمی توانند سفر کنند نیز فرصتی برای شرکت در WIN EURASIA و تجربه نمایشگاه را دارند. این نمایشگاه که در مرکز همایش ها و کنگره نمایشگاه تویاپ برگزار خواهد شد ، با انجام کلیه اقدامات حفاظتی مشخص شده توسط سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت در دوره فعلی می باشد ، همچنین می توانید در سایت www.win-eurasia.com نیز بازدید شود .

مرکز نمایشگاهی تویاپ ترکیه
ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.