SliderSliderSlider
ایونت رو

 

ELECTRONICS SHOW 2021
کد رویداد : 37013              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : جمعه 05 آذر 00 Fri 26 November 21
تاریخ پایان : یکشنبه 07 آذر 00 Sun 28 November 21
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
اروپا، لهستان، ورشو
Euro, Poland
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
اطلاعات تماس : 124 739 518 48+ info@warsawexpo.eu
منبع ذکر رویداد : سایت دبیرخانه( https://12expo.com/ )

 الکترونیک

زمان برگزاری نمایشگاه الکترونیک ELECTRONICS SHOW 2021 لهستان - در محل شهر ورشو لهستان - در تاریخ 5 تا 7 آذر ماه 1400 میباشد .

بزرگترین نمایشگاه تجارت الکترونیک و فناوری های جدید در کشور لهستان که سالانه در شهر ورشو برگزار می گردد . نمایشگاه ELECTRONICS SHOW نه تنها موارد نمایشگاهی را ارائه می دهد ، بلکه ارائه های موثر و پویایی را که توسط کنفرانس ها و کارگاه های صنعتی غنی شده است را نیز ارائه می دهد. این اولین رویداد در لهستان است که مدرن ترین فن آوری ها ، راه حل های تولید کنندگان برجسته الکترونیک مصرفی در جهان و خدمات مرتبط را به این روش جامع و ابتکاری ارائه می دهد. این رویداد در مقیاسی بزرگ برگزار می شود و دارای تعداد زیادی از بازدید کنندگان می باشد.

در تاریخ ۴ تا ۵ دسامبر ۲۰۲۱ ، سومین دوره نمایشگاه الکترونیک لهستان برگزار می شود. نمایشگاه لوازم الکترونیکی و فناوری های نوین در Ptak Warsaw Expo فرصتی منحصر به فرد برای شناخت و آزمایش آخرین راه حل ها و مفاهیم فناوری است که منتظر اولین حضور خود در بازار هستند.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.