SliderSliderSlider
ایونت رو

 

FI EUROPE & NI 2021 آلمان
کد رویداد : 37023              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : سه شنبه 09 آذر 00 Tue 30 November 21
تاریخ پایان : پنج شنبه 11 آذر 00 Thu 02 December 21
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
اروپا، آلمان، فرانکفورت، نمایشگاه بین المللی فرانکفورت
Euro, Germany, Frankfurt
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
اطلاعات تماس : 5000 7017 20 (0) 44+ FiCustomerservice@informa.com
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( https://12expo.com/ )

 مواد غذایی

زمان برگزاری نمایشگاه مواد غذایی  فرانکفورت؛آلمان 2021 - در محل نمایشگاه بین المللی فرانکفورت آلمان - در تاریخ 9 تا 11 آذر ماه 1400 میباشد .

FI EUROPE & NI عنوان نمایشگاه بین المللی مواد اولیه غذا می باشد . نمایشگاه FI EUROPE & NI فقط دو سالی یکبار برگزار می گردد و میزبان این دوره شهر فرانکفورت آلمان می باشد . ماموریت رویداد FI EUROPE & NI ایجاد ارتباطات و پشتیبانی از نوآوری در صنعت مواد تشکیل دهنده مواد غذایی است.
نمایشگاه FI EUROPE & NI در این دوره هم بصورت آنلاین و هم حضوری برگزار می شود و بهترین ها را برای شما به ارمغان می آورد. روش جدیدآنلاین شدن به عنوان غرفه دار ، بستر بسیار گسترده تری برای نمایش محصولات و راه حل های نوآورانه به شما ارائه می دهد و به شما فرصت بیشتری می دهد تا با خریداران بالقوه از سراسر جهان ملاقات کنید. به عنوان یک شرکت کننده ، اگر به دنبال کشف و تهیه مواد جدید هستید ، با تامین کنندگان ارتباط برقرار کنید و از یک برنامه محتوای جامع شامل از متخصصان برتر این صنعت بیاموزید ، FI EUROPE & NI رویدادی است که نباید از دست بدهید!

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.