SliderSliderSlider
ایونت رو

 

EAT&STYLE – DÜSSELDORF
کد رویداد : 37029              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : شنبه 06 آذر 00 Sat 27 November 21
تاریخ پایان : یکشنبه 07 آذر 00 Sun 28 November 21
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
اروپا، آلمان، دوسلدرف،
Euro, Germany, Duesseldorf
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
اطلاعات تماس : 900 906 66 40 49+ info@eat-and-style.de
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( https://12expo.com/ )

غذا

زمان برگزاری نمایشگاه غذا و نوشیدنی و استایل  آلمان ؛دوسلدروف - در محل دوسلدروف آلمان - در تاریخ 6 و 7 آذر ماه 1400 میباشد .

نمایشگاه غذا و استایل شهر DÜSSELDORF یک جشنواره غذا می باشد . در نمایشگاه EAT&STYLE – DÜSSELDORF غذاهای آلمانی ، غذاهای محلی ، غذاهای مخصوص و نوشیدنی ارائه می شود . با حضور در رویداد EAT&STYLE – DÜSSELDORF کشور آلمان هنر آشپزی را تجربه کنید ، مهم نیست که می خواهید دانش تخصصی خود را تقویت کنید یا فقط برای سرگرمی اینجا میایید ، در این رویداد آخرین روندها را تجربه کنید و با سایر فعلان مواد غذایی تبادل نظر کنید ، نمایشگاه eat & style طعم های غذایی را با سرگرمی ادغام میکند .نمایشگاه eat & style ارتباطات واقعی معتبر و احساسی در بخش غذا را برای شما فراهم می کند. از سال ۲۰۲۱ ما غذای خود را به عنوان یک پلت فرم چند بعدی ارائه می دهیم که علاوه بر رویدادهای شاخص و استایل ، خود را به عنوان بخشی از مهمانی های آشپزخانه دیجیتال نیز معرفی می کند و مفاهیم معتبر تجربه غذا را ارائه می دهد. به این ترتیب ما می توانیم بدون محدودیت های جغرافیایی ، تجربه های جالب غذایی را برای تمام طعم ها در تمام طول سال به شما و مشتریانتان ارائه دهیم!

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.