SliderSliderSlider
ایونت رو

 

POLAGRA-PREMIERY 2022
کد رویداد : 37223              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : جمعه 24 دی 00 Fri 14 January 22
تاریخ پایان : یکشنبه 26 دی 00 Sun 16 January 22
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
اروپا، لهستان، Poznan
Euro, Poland
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
اطلاعات تماس : 2000 869 61 48+ polagra-premiery@mtp.pl
منبع ذکر رویداد : سایت دبیرخانه( https://12expo.com/ )

کشاورزی

زمان برگزاری نمایشگاه کشاورزی ، خاک ورزی و اصلاح نژاد لهستان - در محل شهرPoznan  لهستان - در تاریخ 24 تا 26 دی ماه 1400 میباشد .

نمایشگاهی بین المللی با موضوعات مکانیزاسیون کشاورزی ، تکنیک ، خاکورزی ، اصلاح نژاد است . نمایشگاه بین المللی کشاورزی Polagra Premiery سالهاست که گروه بزرگی از کارآفرینان را گرد هم آورده است و تولیدکنندگان و توزیع کنندگان را قادر می سازد تا آخرین فناوری ها و راه حل های مورد استفاده در صنعت کشاورزی را ارائه دهند. نمایشگاه بین المللی کشاورزی POLAGRA PREMIERY لهستان یک رویداد بسیار مهم برای صنعت کشاورزی نه تنها در کشور لهستان ، بلکه در اروپای مرکزی و شرقی است.

نمایشگاه کشاورزی لهستان مکانی عالی برای تبادل تجربیات و دانش بین نمایندگان تجاری است. اساس این نمایشگاه گستره موضوعی گسترده ای است که به مخاطبان حرفه ای هدایت می شود و سطح قابل توجهی از همه رویدادهای همراه با نمایندگان بخش خاصی از اقتصاد ایجاد شده را در برمی گیرد. اول از همه ، نمایشگاه فرصتی عالی برای مقایسه پیشنهادات عرضه کنندگان مختلف به صورت زنده است. همچنین بستری برای دانش و تبادل تجربه است.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.