SliderSliderSlider
ایونت رو

 

WINNIPEG RENOVATION SHOW 2022
کد رویداد : 37224              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : جمعه 24 دی 00 Fri 14 January 22
تاریخ پایان : یکشنبه 26 دی 00 Sun 16 January 22
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
قاره آمریکا، آمریکای شمالی، کانادا، مرکز همایش RBC ، وینیپگ
Americas, North America, Canada
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
برگزارکننده : Marketplace Events, LLC
اطلاعات تماس : 248-9751 (888) 1+ rosannah@marketplaceevents.com
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( https://12expo.com )

 لوازم خانگی

زمان برگزاری نمایشگاه خانه ، آشپزخانه و لوازم خانگی کانادا 2022- در محل مرکز همایش RBC ، وینیپگ  کانادا - در تاریخ 24 تا 26 دی ماه 1400 میباشد .

نمایشگاه WINNIPEG کانادا نمایشگاه Winnipeg Home and Renovation مکانی برای تجربه فراوان و الهام از طراحی ، نکات بازسازی و ایده های جدید خانه است. نمایشگاه نوسازی وینیپگ یک بازار پر جنب و جوش است که در آن می توانید محصولات و خدمات مربوط به خانه را خریداری کنید ، نمایش های خیره کننده ای را برای الهام بخشیدن به پروژه خانه بعدی خود داشته باشید ،از ارتباط با متخصصان صنعت و لذت بردن از ارائه های آموزنده از متخصصان داخلی و بین المللی مشهور را تجربه کنید. چه یک پروژه خاص در ذهن شما باشد یا فقط به دنبال یک الهام هستید در مرکز کنفرانس RBC به ما ملحق شوید ، متخصصان خانه ما شما را تحت پوشش قرار خواهد داد. با بیش از ۱۵۰ غرفه برای کاوش و چندین رویداد منحصر به فرد برای لذت بردن ، Winnipeg Home and Renovation یک رویداد ارزشمند برای همه صاحبان خانه وینیپگ است.

۵ دلیل اصلی برای حضور در نمایشگاه بازسازی وینیپگ ؟

مقصد مناسب برای افراد پرجنب و جوش: خرید یکجا به این معنی است که می توانید همه چیز را برای تازه سازی فضای خود پیدا کنید ، همه زیر یک سقف. از لوازم خانگی گرفته تا لوازم باغ، ماهمه لوازم مورد نیاز شما را تحت پوشش قرار می دهیم.

صرفه جویی در پول و هزینه ها: همه از گارانتی بهترین قیمت استقبال می کنند و غرفه داران نمایشگاه Winnipeg Renovation Show اغلب محصولات و خدمات خود را با "تخفیف های نمایشگاهی" همراه می کنند. این پیشنهادات منحصر به فرد هستند و می توانند تنها چیزی باشند که باعث نوسازی خانه شما می شوند.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.