SliderSliderSlider
ایونت رو

 

PHARMACON SCHLADMING
کد رویداد : 37226              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : یکشنبه 26 دی 00 Sun 16 January 22
تاریخ پایان : جمعه 01 بهمن 00 Fri 21 January 22
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
اروپا، اتریش، شهرک شلادمینگ
Euro, Austria
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
برگزارکننده : WUV
اطلاعات تماس : 02 4 - 28 9 96 61 (0) 49+ wuv@wuv.aponet.de
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( https://exhibitionmakers.com )

 داروسازی

زمان برگزاری نمایشگاه و کنفرانس داروسازی اتریش 2022  - در محل شهرک شلادمینگ اتریش - در تاریخ 26 دی تا 1 بهمن ماه 1400  میباشد .

عنوان نمایشگاه تجاری دارویی است که سالانه برگزار می گردد . نمایشگاه PHARMACON SCHLADMING در این دوره در شلادمینگ که یک شهرک روستایی مانند است در کشور اتریش که در Expositur Gröbming واقع شده‌است برگزار می گردد .

کنگره های داروسازی PHARMACON SCHLADMING یک قالب آموزشی منحصر به فرد دارند: برای بیش از ۵۰ سال ، مخلوطی از دانش عملی و تبادل دانش در سطحی چشمگیر ، تاریخ ثابتی در تقویم آموزشی این رویداد بوده است. سخنرانی در مورد موضوعات علمی جاری و سمینارهایی با ارتباط عملی قوی در اینجا در انتظار شماست. هفته آموزش پیشرفته فضای زیادی برای تبادل علمی و دانشگاهی به شما ارائه می دهد. لحظات ، روحیات و برداشتهای کنگره های داروسازی از مهمترین رویدادهای آموزشی پیشرفته دارویی در منطقه آلمانی زبان را در اینجا تصور کنید. یک برنامه متنوع با سخنرانی های علمی توسط سخنرانان درجه یک ، صدها داروساز آلمانی زبان را هر سال در زمستان به این رویداد در اتریش زیبا جذب می کند. امیدواریم بتوانیم مجدداً در وسط آلپ اتریش در سال ۲۰۲۲ از شما استقبال کنیم تا بتوانید یک هفته انتقال و تبادل دانش را در سطح چشمگیر تجربه کنید.

نمایشگاه و کنفرانس داروسازی شلادمینگ از ۱۶ تا ۲۱ ژانویه ۲۰۲۲ در کشور اتریش برگزار می شود.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.