SliderSliderSlider
ایونت رو

 

WORLD OF CONCRETE 2022
کد رویداد : 37227              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : سه شنبه 28 دی 00 Tue 18 January 22
تاریخ پایان : پنج شنبه 30 دی 00 Thu 20 January 22
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
قاره آمریکا، آمریکای شمالی، لاس وگاس
Americas, North America
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
اطلاعات تماس : 248-9751 (888) 1+ rosannah@marketplaceevents.com
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( https://12expo.com/ )

 ساختمان

زمان برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان و بتن آمریکا 2022  - در محل شهر لاس و گاس آمریکا - در تاریخ28 تا 30 دی ماه  1400 میباشد.

نمایشگاه جهان بتن World of Concrete تنها رویداد بین المللی سالانه در زمینه صنعت بتن است که به صنایع تجاری بتنی و بنایی ساختمانی اختصاص داده شده است . نمایشگاه بتن World of Concrete حدود ۴۶ سال است که به صنایع جهانی ساخت و ساز بتن و بنایی خدمات می دهد. ما خریداران و فروشندگان را از طریق رویدادهای زنده و دیجیتالی در طول سال ، که از طریق worldofconcrete.com ، WOC360.com و خبرنامه الکترونیکی دو ماهه WOC360 ما تسهیل می شود ، ارتباط و آموزش می دهیم. هدف ما این است که ارتباطات ، هوش مصنوعی و فرصت هایی را که به مشتریان کمک می کند تا رشد کنند ، تجارت کنند و تصمیمات تجاری آگاهانه تری بگیرند در اختیار این جامعه مهم قرار دهیم.

نسخه مجازی WOC به جوامع ساختمانی بتنی و بنایی اجازه می دهد تا ایده ها را به هم متصل کرده و به اشتراک بگذارند ، از متخصصان این صنعت یاد بگیرند ، به جدیدترین نوآوری های صنعت بتن دسترسی داشته باشند و موارد دیگر! هدف از این نسخه مجازی این است که از رویداد فیزیکی ما محتوای ارزشمندی در اختیار شما قرار دهد و دسترسی خود را گسترش دهید و با غرفه داران جدید ، محصولات یا متخصصان صنعت که هنوز فرصت ملاقات با آنها را نداشته اید ارتباط برقرار کنید.

با شرکت در نمایشگاه و رویداد جهان بتن آمریکا در سال ۲۰۲۲ در ماه ژانویه به جدیدترین آموزش ها و تکنیک های بتن و ساختمان دسترسی داشته باشید. در WORLD OF CONCRETE تولید کنندگان تجهیزات اصلی بتن از سراسر دنیا و توزیع کنندگان منحصر به فرد ایالات متحده در زمینه تجهیزات ، ابزار ، محصولات و خدمات برای ساختمانهای تجاری ، صنایع بتنی و بنایی حضور دارند. WOC تقریباً ۱۵۰۰ شرکت غرفه دار را به خود جلب می کند و بیش از ۷۰۰،۰۰۰ فوت مربع از فضای نمایشگاه داخلی و خارجی را پوشش میدهد. چه کسی به WOC توجه می کند؟ بیش از ۶۰،۰۰۰ متخصص صنعت بتن و ساختمان سازی از سراسر دنیا از جمله نماینده تمام بخشهای صنعت ساختمان شامل: پیمانکاران تجاری ، پیمانکاران بتنی ، پمپ پرهای بتنی ، مدیران ساخت و ساز ، فروشندگان/توزیع کنندگان ، پیمانکاران بتن تزئینی ، طراحان ، پیمانکاران عمومی ، معماران ، مهندسان ، تولید کنندگان بلوک ، تولیدکنندگان مواد آماده ، مراکز تجهیزات اجاره ای ، پیمانکاران تعمیرکار ، پیمانکاران مسکونی ، پیمانکاران بتنی تخصصی ، تولید کنندگان پیش ساخته ، لوله و بلوک و سایر موارد.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.