SliderSliderSlider
ایونت رو

 

FITUR 2022
کد رویداد : 37228              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : چهارشنبه 29 دی 00 Wed 19 January 22
تاریخ پایان : یکشنبه 03 بهمن 00 Sun 23 January 22
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
اروپا، اسپانیا، خوان کارلوس
Euro, Spain
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
برگزارکننده : Ifema (Feria de Madrid)
اطلاعات تماس : 00 30 722 91 34+ fitur@ifema.es

 گردشگری

زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری  اسپانیا - در محل مرکز نمایشگاهی خوان کارلوس اسپانیا - در تاریخ 29 دی تا 3 بهمن ماه 1400باشد .

FITUR یک نمایشگاه بین المللی گردشگری است . صنعت گردشگری محرک اصلی اقتصاد جهانی و محلی است. علاوه بر این ، این پتانسیل را دارد که کیفیت زندگی جوامع را بهبود بخشد. از طریق چالش انتخاب شده ، ما به دنبال بهترین شیوه هایی هستیم که می تواند تأثیرات مثبتی بر جوامع ، گروه ها و جمعیت هایی بگذارد که قبلاً از این فعالیت ها سود نبردند.

رصدخانه FITURNEXT سکوی FITUR است که به ترویج شیوه های خوب در گردشگری اختصاص داده شده است. در طول سال برای شناسایی و تجزیه و تحلیل ابتکارات راه اندازی شده در سطح جهانی توسط شرکت ها ، سازمان ها و مقاصد کار می کند ، که می تواند تأثیر مثبتی بر تجربه بازدیدکنندگان و ساکنان و همچنین توسعه مقاصد و تعادل ماشین هدف به اشتراک گذاشتن مجموعه ای از ابتکارات اثبات شده و به راحتی قابل تکرار برای بهبود کیفیت فعالیت های گردشگری از نظر پایداری باشد. گردشگری می تواند تغییرات را تقویت کند ما صدها شیوه خوب را در سراسر جهان شناسایی کرده ایم که این چالش های اجتماعی و زیست محیطی را که برای بخش گردشگری بسیار مهم هستند ، برطرف می کند. ما هر سال یکی از این چالش ها را برطرف می کنیم.

در نمایشگاه گردشگری Fitur ، ما تجزیه و تحلیل می کنیم که چگونه گردشگری می تواند به برابری جنسیتی و توانمندسازی زنان کمک کند. FITUR اولین قرار سال برای متخصصان جهانگردی جهان و نمایشگاه تجاری پیشرو برای بازارهای ورودی و خروجی در اروپای لاتین است.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.