SliderSliderSlider
ایونت رو

 

MEDIZIN
کد رویداد : 37298              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : جمعه 08 بهمن 00 Fri 28 January 22
تاریخ پایان : یکشنبه 10 بهمن 00 Sun 30 January 22
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
اروپا، آلمان، اشتوتگارت
Euro, Germany
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
اطلاعات تماس : 18560-0 711 49+ آدرس پست الکترونیکی info@messe-stuttgart.de
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( https://12expo.com/ )

دامپزشکی

زمان برگزاری نمایشگاه و کنفرانس پزشکی و داروسازی و تجهیزات بیمارستان ؛ آلمان 2022 - در محل نمایشگاه بین المللی اشتوتگارت آلمان - در  تاریخ 8 تا  10 بهمن ماه  1400 میباشد .

نمایشگاه و کنگره تجاری آلمان برای پزشکی و فناوری ، داروسازی ، مواد و تجهیزات جراحی و بیمارستانی سالانه در کشور آلمان با عنوان نمایشگاه MEDIZIN برگزار می گردد . این ذوره رویداد MEDIZIN در شهر اشتوتگارت پایتخت ایالت بادن-وورتمبرگ در جنوب غربی کشور آلمان برگزار خواهد شد . نمایشگاه MEDIZIN یکی از مهمترین رویدادهای آموزشی تخصصی و پیشرفته در بخش سلامت است که به دلیل ترکیب نمایشگاه تجاری ، کنگره پزشکی و سایر برنامه های حمایتی برنامه های قوی ای دارد .

محصولات نمایشگاه MEDIZIN که در موضوعات زیر ارائه شده عبارتند از : فناوری پزشکی /خدمات / اطلاعات /فیزیوتراپی و کاردرمانی/ مبلمان و تجهیزات / آزمایشگاه /مشاوره/ مواد مصرفی و فناوری آزمایشگاهی/ دارو / اورژانس /انجمن ها / گروه های خودیاری.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.