SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 37300              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : سه شنبه 28 دی 00 Tue 18 January 22
تاریخ پایان : پنج شنبه 30 دی 00 Thu 20 January 22
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
اروپا، جمهوری چک، پراگ
Euro, Czech Republic
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
اطلاعات تماس : 111 103 220 420+ آدرس پست الکترونیکی info@gaudeamus.cz
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( https://12expo.com/ )

نمایشگاه آموزش و تحصیل

زمان برگزاری نمایشگاه آموزش و تحصیل جمهوری چک  2022 - در محل شهر پراگ جمهوری چک  -  در تاریخ  28 تا  30  دی ماه  1400 میباشد .

GAUDEAMUS پراگ نمایشگاه بین المللی آموزش برای دانش آموزان است . در نمایشگاه GAUDEAMUS کشور جمهوری چک بیش از ۱۹۰ دانشگاه ، کالج و سایر موسسات آموزشی از شهر پراگ و در سراسر جمهوری چک و خارج از آن به عنوان غرفه دار حضور دارند .چنانچه قصد تحصیل در کشور جمهوری چک را دارید می توانید روی نمایشگاه GAUDEAMUS حساب ویژه ای باز کنید . در بزرگترین نمایشگاه آموزش های پس از متوسطه شرکت کنید در پراگ بیش از ۱۲۰۰۰ بازدیدکننده که به طور جدی به دنبال مطالعات بیشتر پس از فارغ التحصیلی هستند حضور خواهند یافت و از این نمایشگاه دیدن خواهند کرد. هر یک از آنها می تواند شاگرد آینده شما باشد! اساس ارائه شما یک غرفه نمایشگاهی است که به شما امکان می دهد با بازدیدکنندگان ارتباط موثر برقرار کنید. همچنین با شرکت در برنامه های همراه مانند سخنرانی ها یا مباحث علوم ، از ارائه خدمات خود پشتیبانی کنید .

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.