SliderSliderSlider
ایونت رو

 

Saha Expo – Savunma Havacılık Ve Uzay Sanayi Fuarı
کد رویداد : 37459              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : چهارشنبه 19 آبان 00 Wed 10 November 21
تاریخ پایان : شنبه 22 آبان 00 Sat 13 November 21
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ترکیه، استانبول، مرکز تجارت جهانی استانبول (ifm)
Asia, Middle East, Turkey, Istanbul
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
اطلاعات تماس : ۰۰ ۵۲ ۴۶۸ ۲۱۲ ۹۰+
منبع ذکر رویداد : https://istanbulsara.com/( www.millisavunma.com )

 صنایع دفاعی

زمان برگزاری نمایشگاه صنایع دفاعی و هوانوردی اکسپو استانبول - 2021 - در محل  مرکز تجارت جهانی استانبول (ifm) - در تاریخ 19 تا 22 آبان ماه 1400 میباشد .

نمایشگاه هیبریدی صنایع دفاعی و هوانوردی اکسپوی ۲۰۲۱ استانبول در روزهای ۱۰ الی ۱۳ نوامبر ۲۰۲۱ به صورت حضوری در مرکز نمایشگاه استانبول و در بازه زمانی ۱۵ نوامبر ۲۰۲۱ تا ۱۵ فوریه ۲۰۲۲ نیز به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه که برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ برگزار شده بود، امسال نسبت به آن سال در زمینی با بزرگی ۵ برابر برگزار و پتانسیل بومی ترکیه در صنعت فضا، دریانوردی، هوانوردی و دفاع به نمایش گذاشته می‌شود.

نمایشگاه دفاع و هوانوردی اکسپو ۲۰۲۱ استانبول که توسط وزارت دفاع ملی، وزارت کشور، وزارت صنعت و فناوری، وزارت بازرگانی و ریاست صنعت دفاعی پشتیبانی می‌شود، از بازدید کنندگان و هیئت‌ها از کشورها و کشورهایی از اروپا، آمریکا، آفریقا، خاورمیانه و اوکراین، روسیه، مالزی، اندونزی، بنگلادش و هند میزبانی خواهد کرد.

در این نمایشگاه که پیشرفته‌ترین فنآوری‌ها در صنعت دفاع، دریانوردی، هوانوردی و صنعت فضا به نمایش گذاشته خواهد شد، علاقه‌مندان را با تولید کنندگان و فنآوری‌های بین‌المللی و سطح بالا به گرد هم خواهد آورد.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.