SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 37651              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : سه شنبه 16 آذر 00 Tue 07 December 21
تاریخ پایان : پنج شنبه 18 آذر 00 Thu 09 December 21
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، مالزی، کوالالامپور، نمایشگاه بین المللی کوالالامپور
Asia, Malaysia, Kuala Lumpur
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( https://www.touraktravel.com )

 نفت و گاز

زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی نفت و گاز آسیا (OGA) ؛مالزی 2019 - در محل نمایشگاه بین المللی کوالالامپور(مالزی) - در تاریخ  16 تا18 آذر ماه 1400 میباشد .

نمایشگاه نفت و گاز آسیا (OGA) یکی از بزرگترین نمایشگاه های نفت و گاز در جهان و بزرگترین نمایشگاه نفت و گاز آسیا است که هر دو سال یکبار در شهر کوالالامپور مالزی برگزار می شود. این نمایشگاه فرصت طلایی سه روزه ای را در اختیار بازدید کنندگان می گذارد تا از دستاوردهای جدید صنعت نفت و گاز مطلع شوند و یافته های خود را به اشتراک بگذارند. این نمایشگاه به نوعی پیشرو در صنعت نفت و گاز است. حضور بیش از 1700 شرکت نامدار جهان در حوزه نفت و گاز از 50 کشور، این نمایشگاه را به معتبر ترین نمایشگاه نفت و گاز در آسیا تبدیل کرده است. نمایشگاه نفت و گاز آسیا میزبان دستاوردهای جدیدی در حوزه اکتشاف، استخراج، تولید و انتقال نفت و گاز است که در کنفرانس های حاشیه این نمایشگاه مطرح می شوند. تورهای نمایشگاهی مالزی اگرچه همیشه پرشور برگزار می شود اما تورنمایشگاه کوالالامپور مربوط به این نمایشگاه طرفداران بسیاری دارد. کوالالامپور هر دو سال یک بار میزبان متخصصین و صاحبان صنایع نفت و گاز است . امسال نیز این نمایشگاه از ۲۸ الی ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ در شهر قلب اقتصاد مالزی برگزار خواهد شد.این فرصت به وجود آمده را از دست ندهید تا بتوانید با نمایندگان شرکتهای سطح بالای حوزه نفت و گاز از نزدیک گفتگو کنید.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.