SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 37705              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : سه شنبه 23 آذر 00 Tue 14 December 21
تاریخ پایان : پنج شنبه 25 آذر 00 Thu 16 December 21
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، سنگاپور، نمایشگاه بین المللی سنگاپور
Asia, Singapore
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : نیاز به ثبت نام و رزرو
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( https://www.touraktravel.com )

 نفت و گاز

زمان برگزاری  نمایشگاه بین المللی نفت و گاز OSEA ؛ سنگاپور - در محل نمایشگاه بین المللی سنگاپور  - در تاریخ 23 تا 25 آذر ماه 1400 میباشد .

نمایشگاه نفت و گاز سنگاپور (OSEA) :
بهترین رویداد شناخته شده با نمایشی وسیع از اکتشافات و نوآوری های نفتی و گازی در آسیا می باشد. نمایشگاه نفت و گاز سنگاپور در راستای افزایش نیاز منطقه به فناوری های پیچیده تر و راه حل های لازم ترقی کرده و موقعیت خود را به عنوان رویداد تجاری و منبعی با ارزش در صنعت نفت و گاز محکم کرده است. نمایشگاه نفت و گاز سنگاپور به طور مداوم توجه شرکای بین المللی را در جهت افزایش شهرت خود به عنوان جایگاهی ایده آل برای دیدار با خریداران و همکاران جدید، به خود جلب می کند. نمایشگاه نفت و گاز سنگاپور با دارا بودن غرفه داران و محصولات متنوع جایگاهی پویا در صنعت نفت و گاز منطقه کسب کرده است. رشد کردن این رویداد در صنعت نفت و گاز آسیا و شناخته شدن آن در سراسر جهان به همه جنبه های تجاری این صنعت مرتبط می شود. در نمایشگاه نفت و گاز سنگاپور همواره ترکیب مناسبی از غرفه داران و بازدیدکنندگان داخلی و بین المللی وجود دارد به طوری که این نمایشگاه را به یک رویداد تجاری بزرگ تبدیل کرده است

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.