SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 37718              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : جمعه 27 اسفند 00 Fri 18 March 22
تاریخ پایان : دوشنبه 01 فروردين 01 Mon 21 March 22
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، کره جنوبی، سئول، محل نمایشگاه های COEX
Asia, South Korea, Seoul
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( https://www.touraktravel.com )

 تجهیزات پزشکی

زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی و بیمارستانی کره جنوبی (Kimes) - در محل نمایشگاه بین المللی سئول کره جنوبی - در تاریخ 27 اسفند ماه 1400 تا 1 فروردین ماه  1401میباشد .

نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی و بیمارستانی کره جنوبی (KIMES) محلی برای عرضه تجهیزات مشاوره و درمانی الکترونیکی، تجهیزات معاینه بالینی، تجهیزات رادیولوژی، دستگاه جراحی، دستگاه فیزیوتراپی، دستگاه چشمی، دستگاه های دندانپزشکی، تجهیزات تأمین مرکزی، تجهیزات دارویی و جراحی، تجهیزات یکبار مصرف اضطراری و غیره است. این نمایشگاه به منظور بهبود صنعت خدمات درمانی برگزار میشود. نمایشگاه KIMES بستری مناسب برای معرفی جدیدترین دستگاه ها و فنآوری هایی است که می تواند به صنعت خدمات درمانی در زمینه تجهیزات بیمارستانی و پزشکی کمک نماید.

این نمایشگاه فرصتی مناسب برای شناسایی و شکوفایی پتانسیل و چشم انداز آینده صنعت پزشکی محسوب میشود. همچنین جدیدترین روند صنعت پزشکی را به خوبی رصد می کند. بیش از هزار تولیدکننده از کره و سراسر جهان، فناوری ها و محصولات جدید خود را به نمایش می گذارند. این نمایشگاه محلی برای ارتباط و ارائه آخرین اطلاعات و فناوری ها برای انطباق با گسترش سریع بازار پزشکی می باشد.

نمایشگاه KIMES در پنج بخش شامل اطلاعات سیستم درمانی و پزشکی، تجهیزات خدمات درمانی و بازیابی، تجهیزات بالینی و تشخیصی، بخش تصویر برداری، امکانات بیمارستانی و پزشکی کره و بخش خدمات درمانی و تجیهزات کلی پزشکی برگزار می گردد.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.