SliderSliderSlider
ایونت رو

 

Port Of Rotterdam
کد رویداد : 37780              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : پنج شنبه 28 بهمن 00 Thu 17 February 22
تاریخ پایان : یکشنبه 01 اسفند 00 Sun 20 February 22
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
اروپا، هلند، روتردام
Euro, Netherlands
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( https://www.touraktravel.com )

آموزشی پایانه

زمان برگزاری دوره تخصصی آموزشی پایانه روتردام هلند - در محل نمایشگاه  بین المللی روتردام هلند  - در تاریخ 28 بهمن تا 1 اسفند ماه 1400 میباشد .

دوره تخصصی آموزشی پایانه روتردام (Port Of Rotterdam) یک دوره آموزشی ویژه برای فعالان بخش صنعت،نفت،گاز،پتروشیمی و بنادر است.این دوره در شهر روتردام هلند به منظور آشنایی و شناسایی شرکت های مرتبط با امور پتروشیمی و نفت و گاز،ملاقات با تولیدکنندگان و کمپانی های بزرگ دارای تکنولوژی های برتر و آشنایی با پیشرفته ترین تجهیزات، دستگاه ها و روش های کار برگزار می شود.
بازدید از تاسیسات و بازوهای بارگیری،تاسیسات نفتی و گازی و بندری و خطوط لوله نیز از سایر برنامه های این دوره است. همچنین از مراکز صنعتی منتخب و مهم در شهر روتردام نیز در طی این دوره بازدید می شود. خدمات این تور آموزشی :
اخذ ویزای تجاری،بلیط رفت و برگشت،اقامت در هتل چهار ستاره،ترانسفر فرودگاهی و سایر خدمات از ویژگی های این تور آموزشی جذاب و استثنایی است.


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.