SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 38153              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : چهارشنبه 20 بهمن 00 Wed 09 February 22
تاریخ پایان : شنبه 23 بهمن 00 Sat 12 February 22
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، امارات متحده عربی، دبی، مرکز تجارت جهانی دبی
Asia, Middle East, United Arab Emirates, Dubai
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( https://fa.cantonfair.net )

نمایش عروس

زمان برگزاری برید شو دبی {نمایش عروس }  2022 - در محل مرکز تجارت جهانی دبی ( امارات) - در تاریخ 20 تا 23 بهمن ماه 1400 میباشد .

درباره نمایش عروس

نمایش عروس پیشروترین جشن عروسی سالانه در خاورمیانه است که شامل نمایش عروس ABU Dhabi و نمایش عروس دبی است. سالانه بیش از 300 غرفه دار در این نمایشگاه شرکت می کنند. غرفه داران اصلی طراحان مد ، آرایشگرها ، زیبایی شناسان و برنامه ریزان عروسی هستند. غرفه داران دیگر شامل عکاسان ، گل فروشی ها ، هماهنگ کننده های عروسی ، متخصصان لباس و لباس عروس و همچنین لوازم جانبی مد ، نانوایی ها ، بانک ها ، زیبایی و لوازم آرایشی و متخصصان مد عروس هستند.

عروس نمایش دبی

عروس بیش از 23,000 بازدید کننده از سراسر امارات متحده عربی و GCC را جذب می کند ، بنابراین این رویداد می تواند بسیار شلوغ اما بسیار با ارزش باشد. نمایشگاه در عروس بیش از فقط چهار روز از سال است - این هتل دارای مزایای کل سال است. همه بسته های غرفه دار شامل مزایای دیگری هستند. اطمینان از غرفه داران به حداکثر رساندن سرمایه گذاری خود در این رویداد

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.