SliderSliderSlider
ایونت رو

 

HAUS
کد رویداد : 38299              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : پنج شنبه 12 اسفند 00 Thu 03 March 22
تاریخ پایان : یکشنبه 15 اسفند 00 Sun 06 March 22
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
اروپا، آلمان، شهر درسدن
Euro, Germany
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( https://12expo.com )

 انرژی های تجدیدپذیر

زمان برگزاری نمایشگاه و کنفرانس انرژی های تجدیدپذیر در ساختمان آلمان - در محل شهر درسدن آلمان - در تاریخ  12 تا 15 اسفند ماه  1400 میباشد.

نمایشگاه و همایش بهره وری انرژی و انرژی های تجدیدپذیر در ساختمان سالانه تحت عنوان HAUS در آلمان برگزار میشود .
سی و یکمین دوره نمایشگاه انرژی در ساخت و ساز HAUS از ۳ تا ۶ مارس ۲۰۲۲ در درسدن برگزار خواهد شد. بزرگترین نمایشگاه منطقه ای ساخت و ساز آلمان شاهد ارائه ۵۵۰ غرفه دار از آخرین پیشنهادات در زمینه ساخت و ساز، مرمت، انتصاب و بهره وری انرژی در بیش از ۲۵۰۰۰ متر مربع خواهند بود.برای شرکت در نمایشگاه های کشور آلمان و اخذ ویزای نمایشگاهی آلمان با آژانس شمیران گشت در تماس باشید . مرکز کنوانسیون درسدن در رویداد HAUS به طور سنتی همه محصولات و خدمات مربوط به خانه‌سازی را ارائه می‌کند از کاشی‌های سقف گرفته تا کاشی‌های کف، از مته‌های ویژه تا رنگ‌آمیزی نما، از عناصر ساختمانی تا خانه‌های کلید آماده. این نمایشگاه با شعار "خانه خودت با HAUS" به تقاضای درسدن، شهری که خانواده های جوان را جذب می کند، پاسخ می دهد و اطلاعاتی در مورد خانه سازی و املاک ارائه می دهد. این نمایشگاه که در "ساختمان و زندگی بدون مانع" تخصص دارد، به تحولات جمعیتی در سراسر این ایالت می‌پردازد.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط

موارد بیشتر



تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.