SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 38359              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : سه شنبه 10 اسفند 00 Tue 01 March 22
تاریخ پایان : شنبه 14 اسفند 00 Sat 05 March 22
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان تهران، تهران، سالن همایش های برج میلاد
Asia, Middle East, Iran, Tehran Province, Tehran
سطح برگزاری : داخلی، استانی، شهری
نوع ورودی : آزاد و رایگان
منبع ذکر رویداد : سایت موسیقی ما( https://www.musicema.com )

 موسیقی ایرانی

زمان برگزاری  نمایشگاه ساز و آلات موسیقی ایرانی ؛تهران - در محل سالن برج میلاد  تهران - در تاریخ 10 تا 14 اسفند ماه 1400 میباشد .

نمایشگاه ساز و آلات موسیقی ایرانی با حمایت مجموعه فرهنگی هنری «هفتا» 10 الی 14 اسفندماه 1400 در برج میلاد برگزار می‌شود. در این نمایشگاه، از مهم‌ترین و سرشناس‌ترین فعالین حوزه‌ی تولید سازهای ایرانی دعوت شده است تا فرآیند تولید ساز و سختی‌ها و پیچیدگی‌های آن را نشان دهند.

مقوله‌ی تولید سازهای ایرانی که در دوره‌های مختلف، سختی‌ها و مشقت‌های خاص خود را به همراه داشته و فعالین این عرصه در این نمایشگاه برای اولین بار قرار است بی‌واسطه با علاقه‌مندان این حوزه ملاقات کنند و به بحث و تبادل نظر بپردازند.

کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی درباره‌ی سازهای ایرانی به همراه گفت‌وگوهای زنده و ویدئویی با اساتید و بزرگان موسیقی ایران که برای حمایت و بازدید از این نمایشگاه دعوت شده‌اند، از دیگر بخش های جنبی این نمایشگاه است.

در بخشی از بروشور این برنامه، در توضیح فرآیند برگزاری چنین نمایشگاهی، آمده: «در راستای رسالت مجموعه فرهنگی هنری «هفتا» جهت حفظ و شناخت هر چه بیشتر میراث عظیم فرهنگ و هنر ایرانیان و توجه به جایگاه مهم فرهنگ و هنر موسیقی در کشور، در نظر داریم با عنایت به مجوز اخد شده از وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، هم‌زمان با ایام پر سعادت مبعث حضرت رسول اکرم (ص)، رویدادی در حوزه ساز، آشنایی با ادوات موسیقی، کارگاه‌های آموزشی تخصصی در خصوص ساخت ساز، تعمیر و نگهداری سازها، با مشارکت اساتید و پیش‌کسوتان این حوزه را در تاریخ 10 الی 14 اسفند در ساختمان اصلی برج میلاد برگزار کنیم.»

گفتنی ست «مهدی فهار» دبیر اجرایی این نمایشگاه است و حضور و بازدید برای کلیه علاقمندان در این نمایشگاه آزاد و رایگان است.

ساعات بازدید از 12 تا 21 هر روز (10 تا 14 اسفند) در نظر گرفته شده است.

برج میلاد
ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.