SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 39679              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : دوشنبه 06 تیر 01 Mon 27 June 22
تاریخ پایان : پنج شنبه 06 مرداد 01 Thu 28 July 22
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان فارس، شیراز، کافه کارآفرینی مسیر نجات
Asia, Middle East, Iran, Fars, Shiraz
سطح برگزاری : داخلی، ملی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
برگزارکننده : کافه کارآفرینی مسیر نجات
اطلاعات تماس : seoicc3@gmail.com 09053599510
منبع ذکر رویداد : سایت دبیرخانه جشنواره( https://masirnejat.com/ )

 کارآفرینی

زمان برگزاری جشنواره کارآفرینی مسیر نجات - در محل کافه کارآفرینی مسیر نجات شیراز - در تاریخ  6 تیر  تا  6 مرداد  ماه  1401 میباشد .

کافه کارآفرینی مسیرنجات با مجوز رسمی از اداره‌کل تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی استان‌ فارس، به عنوان جوان‌ترین عضو مجموعه بزرگ ایده‌گستران‌ثمین‌پارس؛ با به‌وجودآوردن یک فضای تعاملی منحصربه‌فرد برای کارآفرینان و صاحبان‌ ایده، برآن است تا در جهت شکل‌گیری تفاهم میان سلایق مختلف و تضارب افکار متنوع، کوشیده و آنها را به سمت خلق نوآوری و پیشرفت در کسب‌وکار رهنمون گردد.
کافه‌ کارآفرینی مسیر نجات قرار است در راستای شعار امسال مبنی بر تولید و اشتغال‌زایی و منویات مقام معظم رهبری، مسابقه بزرگ کسب‌وکارهای کوچک و خانگی و ایده‌های‌خلاق را با عنوان جشنواره کارآفرینی مسیر نجات برگزار نماید.
فراخوان این جشنواره به مناسبت «روزجهانی مشاغل کوچک و متوسط»، روز ششم‌ تیرماه منتشر شده و مهلت ثبت‌نام نیز تا ششم مردادماه، روز ترویج آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای تعیین شده است. قرار است از ششم تا پایان مرداد، با حضور جمعی از کارآفرینان و مسئولان معرفی شده از طرف ادارات و سازمان‌هایِ حامی کارآفرینی و اشتغال استان‌فارس؛ طرح‌ها و ایده‌ها بررسی و بهترین‌ها جهت رقابت در رویدادِ نهایی جشنواره معرفی گردند.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.