SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد خبر: 3277
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ ۲۱:۵۲
دسته: اخبار
پرینت
ایمیل

محبوبیت بازی های دیجیتالی

محبوبیت بازی های دیجیتالی موجب شده تا گیمرها به دنبال یافتن لیست پرفروش ترین بازی ها باشند. این بازی ها از هیجان انگیزترین بازی های دنیای گیم به شمار می روند که با امکانات و قابلیت های بی نظیر خود می توانند لحظاتی لذت بخش را به شما هدیه نمایند.

در حال حاضر نمونه های مختلفی از بازی های دیجیتالی را می توان دید که هرکدام طرفداران خاص خود را دارند. برخی از این بازی ها با توجه به ویژگی های خود توانسته اند رکورد بیشترین فروش را به خود اختصاص دهند. در ادامه این نوشتار به بررسی دقیق تر این بازی ها خواهیم پرداخت. تا انتها ما را مهمان نگاه های زیبای خود کنید.


پرفروش ترین بازی های دنیای گیم

بررسی پرفروش ترین بازی ها این امکان را برای شما فراهم می سازد تا میزان اثرگذاری یک بازی را در یک برهه زمانی مورد بررسی قرار داده و در این راستا به اطلاعات مفیدی دست یابید.

اگر به دنیای گیم علاقه زیادی داشته باشید می دانید که یکی از صنعت های پول ساز در سطح دنیا است که در حال حاضر طرفداران بسیار زیادی دارد.

در این صنعت تاکنون شاهد رونمایی و انتشار بازی های متفاوتی بوده ایم که برخی از آن ها عنوان پرفروش ترین بازی دیجیتالی را به خود اختصاص داده اند. ممکن است شما نیز علاقه زیادی به آشنایی با این بازی ها و دنبال نمودن آن ها داشته باشید.

دستیابی به فهرست پرفروش ترین بازی ها می تواند به شما در این راستا کمک های شایانی نماید. بازی هایی که تاکنون توانسته اند رکورد بیشترین فروش را به خود اختصاص دهند شامل موارد زیر می شوند.


بازی تتریس

در 6 ژوئن سال 1984 بود که بازی تتریس در دنیای گیم منتشر شد. این بازی با قابلیت های بی نظر خود توسط پلتفرم های مختلفی پشتیبانی می شود؛ بنابراین شما محدودیتی برای خرید اکانت این بازی و اجرای آن بر روی کنسول ها و یا رایانه های شخصی نخواهید داشت.

اگر بخواهیم اشاره ای به میزان فروش بازی تتریس داشته باشیم می توان گفت 500 میلیون فروش داشته است و این امر را می توان در صنعت گیم بی نظیر دانست. این موضوع موجب شده تا بازی تتریس در لیست پرفروش ترین بازی ها قرار گیرد و جالب است بدانید که سبک خاص آن سبب شده تا به هیچ عنوان تکراری نشود.

بازی ماینکرفت

دومین بازی پرفروشی که قصد داریم تا آن را به شما معرفی کنیم بازی ماینکرفت می باشد که در 17 می سال 2009 منتشر شده است. این بازی را می توانید بر روی پلتفرم هایی همچون پلی استیشن4، پلی استیشن 5، ویتا، ایکس باکس های سری وان و 360، رایانه های شخصی و نینتندو اجرا کنید.

تاکنون این بازی رکورد 200 میلیون فروش را به خود اختصاص داده و به عنوان دومین بازی پرفروش شناخته می شود. دلیل اصلی موفقیت این بازی را می توان شرایطی دانست که به شما این امکان را می دهد تا بازی را با توجه به سلایق خود دنبال کنید. در واقع می توان گفت از قابلیت شخصی سازی برخوردار است.

بازی جی تی ای 5

جی تی ای 5 نیز در لیست پرفروش ترین بازی ها قرار دارد و دارای رکورد بیش از 140 میلیون فروش می باشد. این بازی از پرسودترین محصولاتی است که به خوبی می تواند شما را سرگرم سازد. جالب است بدانید که شرکت راک استار ادعا دارد که بازی جی تی ای 5 در سال 2018 حدد 6 میلیارد دلار برای این شرکت سود داشته است؛ اما سودآوری آن را نمی توان به اندازه بازی ماینکرفت دانست.

شما می توانید این بازی را بر روی کنسول های ps4، ps5، رایانه های شخصی و ایکس باکس ها اجرا نموده و از آن نهایت لذت را ببرید.

 

 بازی Hogwarts Legacy

بازی Hogwarts Legacy دارای نقاط قوت بسیار زیادی است که همگی در کنار هم موجب شده اند تا این بازی نیز عنوان پرفروش ترین بازی ها را به خود اختصاص دهد. با خرید این بازی می توانید دنیایی از هیجان را تجربه کنید که در قابلیت ها و ویژگی های بارز آن جای داده شده اند. برای خرید اکانت Hogwarts Legacy می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

پابجی

پابجی در 23 مارس سال 2017 عرضه شد و این قابلیت را دارد تا با خرید اکانت ps4 آن را بر روی کنسول های پلی استیشن 4 اجرا کنید. البته این بازی بر روی پلتفرم هایی دیگری مانند ایکس باکس وان، رایانه های شخصی و موبایل ها نیز قابل اجرا است.

این بازی تاکنون 70 میلیون فروش را تجربه کرده است و می توان آن را به عنوان یکی از پرفروش ترین بازی ها معرفی کرد.

بازی fc 24

اگر به بازی های شبیه ساز فوتبال علاقه دارید خرید اکانت fc 24 به خوبی می تواند نیازمندی های شما را برآورده سازد. این بازی آخرین نسخه از بازی های فیفا است که دربردارنده لیگ ها، تیم ها و بازیکنان متنوعی است.

بازی برادران سوپر ماریو

عرضه بازی برادران سوپر ماریو به زمانی بر می گردد که کنسول های NES روی کار آمدند. این بازی را علاوه بر کنسول های NES می توان بر روی کنسول های دیگری مانند گیم بوی، نینتندو وی و 3DS نیز اجرا نمود. این بازی رکورد 48 میلیون فروش را به خود اختصاص داده است.

کلام آخر

در این مطلب به بررسی پرفروش ترین بازی ها پرداختیم که تاکنون توانسته اند رکورد بیشترین فروش را به خود اختصاص دهند. دلایل محبوبیت این بازی ها را می توان قابلیت ها و امکاناتی دانست که موجب تمایز و برتری آن ها شده اند. لیست بازی های پرفروش در دنیای گیم به شما کمک می کند تا بازی هایی را دنبال کنید که هیجان قابل توجهی دارند.

سوالات متداول

بازی FC 24 دارای چه ژانری است؟

این بازی نوعی شبیه ساز فوتبالی است که ژانری مسابقه ای دارد.

پرفروش ترین بازی ها در دنیای گیم کدامند؟

این بازی ها شامل تتریس، مینکرفت، جی تی ای 5، FC 24، برداران سوپرماریو و Hogwarts Legacy می شوند.

بیشترین آمار فروش بازی برادران سوپر ماریو به چه کنسولی اختصاص دارد؟

این بازی بیشترین فروش خود را برای کنسول های NES داشته است.

بازدید: 549




تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.