SliderSliderSlider
ایونت رو

 

AgraME
کد رویداد : 34549              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : سه شنبه 13 اسفند 98 Tue 03 March 20
تاریخ پایان : پنج شنبه 15 اسفند 98 Thu 05 March 20
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، امارات متحده عربی، دبی، نمایشگاه بین المللی دبی ( امارات)
Asia, Middle East, United Arab Emirates, Dubai
سطح برگزاری : خارجی، ملی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( agramiddleeast.com )

 دام و طیور

زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی دام و طیور AgraME دبی ؛امارات - در محل نمایشگاه بین المللی دبی ( امارات) - در تاریخ 13 تا 15 اسفند ماه 98 میباشد .

نمایشگاه دام و طیور دبی (AgraME) از ۱۳ الی ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ در شهر دبی کشور امارات متحده عربی برگزار می گردد. نمایشگاه دام و طیور دبی (AgraME) قدیمی ترین و تخصصی ترین رویداد تجاری منطقه در زمینه صنعت دام و طیور است. همراه با جشن گرفتن ١٠ سال ارائه خدمت نمایشگاه به صنعت کشاورزی در خاور میانه، غرفه داران در اینجا حضور یافته و محصولاتشان را ارئه می کنند. بیش از ٩٠ درصد غرفه داران محلی هر ساله در نمایشگاه شرکت می کنند و بیش از ٥٠٠٠ بازدید کننده از حدود ١٠٠ کشور به دبی می آیند. آخرین دوره این نمایشگاه یک رویداد موفق به شمار می آید، چنانکه در کل سه روز، نمایشگاه مملو از خریدارانی بود که شاهد بیش از ٨٥٠ محصول مبتکر از بیش از ٢٢٠ کمپانی محلی و بین المللی بودند که با بسیاری از آن ها فعالیتهای انحصاری را آغاز کردند. نمایشگاه دام و طیور دبی، تنها نمایشگاه ها در زمینه صنعت است که مورد تأئید رسمی وزارت محیط زیست و آب امارات می باشد.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.