SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 34780              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : یکشنبه 27 بهمن 98 Sun 16 February 20
تاریخ پایان : سه شنبه 29 بهمن 98 Tue 18 February 20
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان هرمزگان، کیش،
Asia, Middle East, Iran, Hormozgan Province, Kish
سطح برگزاری : داخلی، ملی
برگزارکننده : شرکت بهاران تدبیر کیش
اطلاعات تماس : 021-88179790 info@pgpicforum.com
منبع ذکر رویداد : سایت دبیر خانه ( pgpicforum.com )

 پتروشیمی

نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با تمرکز بر شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس؛کیش - در محل - در تاریخ 27 تا 29 بهمن ماه 98 میباشد .

شرکت بهاران تدبیر کیش با همکاری معاونت علمـی و فناوری ریاسـت جمهوری، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و انجمـن سـازندگان تجهیـزات صنعت نفت ایران (اسـتصنا) و سـایر دسـت انـدرکاران این حوزه اسـتراتژیک، نسـبت به برگزاری نمایشـگاه و همایـش تخصصـی حمایـت از سـاخت داخـل در صنعت پتروشـیمی(با تمرکز بر هلدینـگ خلیج فـارس) از تاریخ 27 لغایت 29 بهمن ماه در جزیـره کیـش اقدام نمـوده‌اند.

دراین نمایشـگاه کلیه شـرکتهای تابعه هلدینگ خلیج فارس حضورداشته و در مورد زمینه‌های داخلی‌سازی با تولیدکننـدگان تجهیـزات و شـرکتهای دانش بنیان و ازسـوی دیگر کلیه شـرکتهـای تولیدی، دانـش بنیان و نـوآور و خدماتی فعـال در صنعـت پتروشـیمی و صنایـع وابسـته (پس از اخذ امتیاز رجیستری جهت حضور)، زمینه‌های گسـترش همـکاری‌های متقابـل در راسـتای حمایـت از تولیـد ملـی را فراهـم مـی‌نمایند. همچنین نشسـتهای تخصصی مختلفی در قالـب همایش،کارگاه‌های تخصصی و جلسات همتایابی تجاری (B2B و B2C) تدارک دیده شـده اسـت.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.