SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 35396              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : چهارشنبه 03 دی 99 Wed 23 December 20
تاریخ پایان : شنبه 06 دی 99 Sat 26 December 20
ساعت شروع : 17:00
ساعت پایان : 22:00
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان فارس، شیراز، نمایشگاه بین المللی فارس
Asia, Middle East, Iran, Fars, Shiraz
سطح برگزاری : داخلی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
برگزارکننده : راشا دیار پارس
اطلاعات تماس : 71-36340553 ایمیل: info@rashadp.com ایمیل مدیریت: khoram@rashadp.com
منبع ذکر رویداد : سایت دبیرخانه( http://www.rashadp.com )

 سرمایش و گرمایش

زمان برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و تجهیزات سرمایش و گرمایش ؛شیراز - در محل نمایشگاههای بین المللی فارس - در تاریخ  3 تا 6 دی ماه 99  میباشد .

نمایشگاه تاسیسات و تجهیزات سرمایش و گرمایش

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی ضرورت به کارگیری تاسیسات ساختمان و سیستم های گرمایشی و سرمایشی امری حتمی است همچنین تامین و بکارگیری صحیح انرژی و حفاظت از منابع موجود و مدیریت مصرف از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

صنعت تاسیسات ایران به عنوان یکی از قدرتمندترین صنایع دانش محور کشور با وجود متخصصان متبحر و با تجربه و با گستردگی بازار کشور به عنوان یکی از صنایع پیشرو محسوب میشود که توانسته اند همپای کشورهای دارای تکنولوژی قدم برداشته و سهم مهمی از بازار را به خود اختصاص دهد، ادامه این روند جز با معرفی و شناسایی توانایی­ها میسر نمی­شود. نمایشگاه‌‌ فرصت بسیار ارزشمندی را برای صاحبان صنایع فراهم می‌آورد تا توانمندی‌ها، محصولات و دستاوردهای خود را در سطع وسیعی عرضه نمایند.

در این راستا نمایشگاه تاسیسات و تجهیزات سرمایش و گرمایش زمینه مساعدی را برای فعالان این زمینه فراهم آورده تا در کنار ارائه جدیدترین دستاوردها و محصولاتشان، امکان رایزنی و تشریک مساعی با همکاران خود در این زمینه را داشته باشند و علاوه بر امر بازاریابی بتوانند از علوم و فنون و تجربیات به روز یکدیگر در بالاترین سطح یعنی ملاقات­های رو در رو استفاده کنند.

امید می­رود که برگزاری چنین نمایشگاه دانش محوری در کنار نمایشگاه های معمول راهگشای یافتن مسیر درست در راستای توسعه پایدار باشد.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.