SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 35870              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : پنج شنبه 19 اسفند 00 Thu 10 March 22
تاریخ پایان : یکشنبه 29 اسفند 00 Sun 20 March 22
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، تایلند، بانکوک، بانکوک و چونبری
Asia, Thailand, Bangkok
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان

 هنرهای رزمی

آغاز زمان بازی های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی 2022 - در محل بانکوک و چونبری تایلند  - در تاریخ 19 تا 29 اسفندماه 1400 میباشد .

بازی های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی 2021 از ۲۶ شهریور الی ۰۵ مهر ۱۴۰۰ در شهر بانکوک کشور تایلند برگزار می گردد. بازی های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی 2021 یک رویداد چند ورزشی تازه است که نخستین دوره آن در سال ۲۰۱۳ در اینچئون کره جنوبی برگزار شد. این بازی‌ها از تلفیق بازی‌های آسیایی داخل سالن و بازی‌های آسیایی هنرهای رزمی به وجود آمد. تایلند نامزد میزبانی ششمین دوره باز‌ی‌های آ‌سیا‌یی داخل سالن و مسابقات هنرهای رزمی در سال ٢٠٢١ شده است. بانکوک، پایتخت تایلند اولین دوره از باز‌ی‌های آ‌سیا‌یی داخل سالن در سال ٢٠٠٥ را میزبانی کرده است. رییس کمیته‌ المپیک تایلند در این‌باره گفت: کمیته‌ المپیک تایلند با وزارت ورزش و جهانگردی این کشور توافق کرده است برای میزبانی بازی‌های ٢٠٢١ نامزد شود. باید چندین بار تورنمنت‌های مختلف ورزشی را در تایلند برگزار کنیم تا کشورمان و توریسم را در تایلند گسترش دهیم. بسیاری از کشورها در منطقه نیز از ورزش استفاده می‌کنند تا توریسم را در کشورشان گسترش دهند.


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.