SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 36736              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : سه شنبه 12 مرداد 00 Tue 03 August 21
تاریخ پایان : یکشنبه 17 مرداد 00 Sun 08 August 21
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ترکیه، استانبول، نمایشگاه بین المللی استانبول
Asia, Middle East, Turkey, Istanbul
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( https://www.touraktravel.com )

 مبلمان

زمان برگزاری نمایشگاه مبلمان، اثاث خانه، طراحی و دکوراسیون استانبول (IMOT OBJET) - 2021 - در محل نمایشگاه بین المللی استانبول  - در تاریخ  12 تا 17 مرداد ماه 1400 میباشد .

هزاران محصول مجلل با طراحی لوکس شامل مبلمان لوکس، ظروف شیشه‌ای زیبا، محصولات خواب، منسوجات خانگی، نورپردازی و فرش و قالیچه در این رویداد عرضه می‌گردد. متخصصین، تولیدکنندگان، طراحان و خریداران از سراسر جهان در نمایشگاه بین‌الملی حضور خواهند داشت. وجود طیف وسیع خریداران و علاقه‌مندان مبلمان در منطقه اوراسیا، همچنین شهری بینظیر برای تجارت مانند استانبول، باعث شده است این نمایشگاه دارای جایگاهی و اعتباری بالا در صنعت مبلمان جهان باشد.

نمایشگاه مبلمان، اثاث خانه، طراحی و دکوراسیون استانبول IMOT OBJET همراه با محصولاتی که راحتی و آسایش در طراحی دارای اهمیت می‌باشد، آینده بخش مبلمان و دکوراسیون را تشکیل می‌دهد. سازندگان خوشنام مبلمان با کیفیت با تلفیق کیفیت و سبک جدید طراحی، به دنبال یافتن راه‌کارهای نوین برای صنعت مبلمان می‌باشند. طراحان دکوراسبون با دستاوردهای جدید خو راهی نمایشگاه IMOT OBJET می‌شوند.

مرکز نمایشگاهی تویاپ ترکیه
ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.