SliderSliderSlider
ایونت رو

 

RETROMÓVIL MADRID 2021
کد رویداد : 37014              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : جمعه 05 آذر 00 Fri 26 November 21
تاریخ پایان : یکشنبه 07 آذر 00 Sun 28 November 21
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
اروپا، اسپانیا، مادرید
Euro, Spain
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
اطلاعات تماس : 670 441 986 34+ lineaifema@ifema.es

 وسایل نقلیه

زمان برگزاری  نمایشگاه وسایل نقلیه و کلاسیک اسپانیا اسپانیا - در محل مرکز نمایشگاههای شهر مادرید اسپانیا - در تاریخ 5 تا 7 آذر ماه 1400باشد .

نمایشگاه بین المللی وسایل نقلیه کلاسیک و کلکسیون خودروها با نام RETROMÓVIL MADRID سالانه در شهر مادرید کشور اسپانیا برگزار میشود . نمایشگاه ماشین Eventos del Motor بیش از ۲۸ سال به سازماندهی جامع نمایشگاه ها به طور خاص در بخش خودروهای کلاسیک اختصاص دارد. رویداد RETROMÓVIL MADRID در سال ۱۹۹۲ متولد شد. در آن زمان ، تیمی از متخصصان به رهبری خوزه انریکه الویرا و دنیای موتور به عنوان رابط ، شروع به کار کردند تا درهای نمایشگاه اتومبیل I Vigo را باز کنند ، رویدادی که با موفقیت زیادی برگزار شد و RETROMÓVIL MADRID دومین نمایشگاه فعال قدیمی در این زمینه در اسپانیا شده است. در سال ۲۰۰۱ ، با افتتاح دفتر مرکزی در پرتغال روند بین المللی سازی رویداد را آغاز کردند. در نتیجه این تجربه ، autoClássico Porto ، نمایشگاه بین المللی اتومبیل و موتور سیکلت کلاسیک متولد شد ، رویدادی که خود را به عنوان بزرگترین نمایشگاه اتومبیل های کلاسیک در شبه جزیره ایبری تثبیت کرده و همچنان پس ازتاسیس به رشد خود ادامه می دهد. در سال ۲۰۱۱ اونتوس دل موتور در سراسر منطقه ملی توسعه گسترده ای پیدا کرد و مجموعه ای از نمایشگاه ها را در بخش وسایل نقلیه کلاسیک در مناطق مختلف جغرافیایی اسپانیا راه اندازی کرد.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.