SliderSliderSlider
ایونت رو

 

EUROGUSS
کد رویداد : 37301              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : سه شنبه 28 دی 00 Tue 18 January 22
تاریخ پایان : پنج شنبه 30 دی 00 Thu 20 January 22
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
اروپا، آلمان، نورنبرگ،
Euro, Germany, Nuremberg
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
اطلاعات تماس : 06-0 86 911 (0) 49+ آدرس پست الکترونیکی info@nuernbergmesse.de
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( https://12expo.com/ )

ریخته گری

زمان برگزاری نمایشگاه قالب گیری و ریخته گری نورنبرگ؛ آلمان 2020 - در محل نمایشگاه نورنبرگ آلمان - در تاریخ 28 تا 30 دی  ماه 1400  میباشد .

EUROGUSS عنوان یک نمایشگاه بین المللی بازرگانی با موضوعات ریخته گری شامل : فن آوری ، فرآیندها ، محصولات است که طبق برنامه قرار است در تاریخ ۱۸-۲۰ ژانویه ۲۰۲۲ در شهر نورنبرگ کشور آلمان برگزار گردد . گردهمایی بین المللی صنعت ریخته گری در بزرگترین نمایشگاه قالب گیری و ریخته گری که برای چهاردهمین بار برگزار میشود . در نمایشگاه EUROGUSS محصولات و راه حل های ابتکاری برای فرآیندهای ریخته گری مانند ریخته گری آلومینیوم ، ریخته گری منیزیم یا ریخته گری روی را نشان داده میشود. این رویداد همچنین بر موضوعاتی مانند نمونه سازی سریع ، ماشین آلات قالب گیری و آزمایش مواد متمرکز است.

کریستوفر باس ، مدیر و مدیر بین المللی رویداد EUROGUSS می گوید: EUROGUSS 2022 به وضوح رویدادی است که نباید در این بخش از دست داد و رویدادی است که برای همه موضوعات ریخته گری از جمله تامین کنندگان و البته همه خریداران قطعات قالب گیری جذاب است. ما از نزدیک در حال بررسی این هستیم که چه خدمات آنلاین اضافی را در رویداد حضوری تقویت کرده و به طور معنی داری تکمیل می کند. پورتال آنلاین SPOTLIGHTMETAL که ما در سال ۲۰۱۸ راه اندازی کردیم ، نقطه شروع بسیار خوبی را به ما می دهد. "

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.