SliderSliderSlider
ایونت رو

 

PERIMETER PROTECTION
کد رویداد : 37302              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : سه شنبه 28 دی 00 Tue 18 January 22
تاریخ پایان : پنج شنبه 30 دی 00 Thu 20 January 22
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
اروپا، آلمان، نورنبرگ،
Euro, Germany, Nuremberg
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
اطلاعات تماس : 06-0 86 911 (0) 49+ آدرس پست الکترونیکی info@hundkmesse.de
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( https://12expo.com/ )

ساختمان

زمان برگزاری نمایشگاه ایمنی و امنیت محیط و ساختمان نورنبرگ؛ آلمان 2020 - در محل نمایشگاه نورنبرگ آلمان - در تاریخ 28 تا 30 دی  ماه 1400  میباشد .

نمایشگاه تجاری حفاظت از محیط ، حصار و امنیت ساختمان با نام PERIMETER PROTECTION ، تمام موضوعات امنیت یک ساختمان را در برمی گیرد از حفاظ و نرده و درب تا نظارت تصویری ، کنترل دسترسی و موارد دیگر. در نمایشگاه Perimeter Protection تعامل کامل اجزای مکانیکی ، الکتریکی و الکترونیکی را تجربه کنید. راه حل هایی برای فناوری امنیت جامع و حفاظت از محیط در انتظار شما در نمایشگاه PERIMETER PROTECTION است. در اینجا همه چیز حول محور امنیت تأسیسات حساس ، با تمرکز بر مناطق بیرونی و حفاظت ساختمان می چرخد.

این نمایشگاه با همکاری انجمن های پیشرو در صنعت – مانند انجمن فناوری امنیت و Gütegemeinschaft Metallzauntechnik طراحی شده است و خواسته ها و نیازهای صنعت امنیت را کاملاً برآورده می کند. تالار گفتمان تخصصی جدید ، که ارائه های متعددی با نکات و تجربیات ارزشمند از متخصصان مشهور صنعت امنیت در هر سه روز نمایشگاه برگزار می کند ، نیز بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. در اینجا ، شرکت ها و موسسات می توانند دانش تخصصی و پیشنهادات خود را در زمینه حفاظت از محیط ، فن آوری حصار و امنیت ساختمان به بازدیدکنندگان نمایشگاه و متخصصان ارائه دهند.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.