SliderSliderSlider
ایونت رو

 

ORIGINAL MIAMI BEACH ANTIQUE SHOW
کد رویداد : 37304              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : پنج شنبه 30 دی 00 Thu 20 January 22
تاریخ پایان : یکشنبه 03 بهمن 00 Sun 23 January 22
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
قاره آمریکا، آمریکالی جنوبی، ایالت فلوریدا - شهر ساحلی مَیامی
Americas, South America
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
اطلاعات تماس : 732-6642 (239) 1+ آدرس پست الکترونیکی daphne.moss@usantiqueshows.com
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( https://12expo.com/ )

 عتیقه جات

زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی عتیقه جات آمریکا 2022 - در محل شهر ساحلی مَیامی آمریکا - در تاریخ 30 دی تا 3 بهمن ماه  1400 میباشد.

نمایشگاه MIAMI BEACH ANTIQUE رویدادی بین المللی با موضوع وسائل عتیقه و آنتیک می باشد که سالانه در شهر ساحلی مَیامی در نوار ساحلی اقیانوس اطلس در جنوب شرقی ایالت فلوریدا آمریکا برگزار میشود .نمایشگاه عتیقه ساحل میامی بیش از ۷۰۰ فروشنده شناخته شده از بیش از ۳۰ کشور جهان را به مدت پنج روز در یک مکان جمع می کند. شرکت کنندگان می توانند در طبقه نمایش ها کاوش کنند و همه چیز را از جواهرات ، ساعت ها و کیف های دستی گرفته تا آثار هنری ، مبلمان ، دکوراسیون خانه و موارد دیگر بازدید کنند. قطعات بسیار مورد توجه از نامهای مشهور جهان مانند Louis Comfort Tiffany ، Cartier ، Hermès ، Georg Jensen ، David Webb ، Andy Warhol ، Patek Philippe ، Rolex و موارد دیگر را بیابید. در روز ارزیابی رایگان با حراجی های Skinner – از ارزش شفاهی داراهایی خود آگاه شوید و شاید فرصتی برای ارسال کالای خود به Skinner داشته باشید! آیا می خواهید یک تور راهنما در دوران های مختلف داشته باشید؟ ما تورهای آموزشی سفارشی رایگان به سرپرستی متخصصان برجسته در زمینه های خود ارائه می دهیم. تورها انواع موضوعات از جمله جواهرات ،مبلمان عتیقه ، لوازم هنر و دکور را پوشش می دهند. آیا به راهنمای خرید نیاز دارید؟ هنگام خرید از نمایشگاه از جلسات آموزشی رایگان لذت ببرید که به شما انگیزه می دهد و شما را با تمام آنچه که باید بدانید مسلح می کند.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.