SliderSliderSlider
ایونت رو

 

SaloneSatellite
کد رویداد : 37727              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : چهارشنبه 04 اسفند 00 Wed 23 February 22
تاریخ پایان : شنبه 07 اسفند 00 Sat 26 February 22
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
اروپا، ایتالیا، میلان، نمایشگاه بین المللی میلان
Euro, Italy, Milan
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( https://www.touraktravel.com )

طراحان صنعتی

زمان برگزاری نمایشگاه طراحان صنعتی جوان میلان ؛ ایتالیا - در محل نمایشگاه بین المللی میلان - از تاریخ 4 تا  7 اسفند ماه 1400میباشد .

نمایشگاه طراحان صنعتی جوان میلان (SaloneSatellite)

رویداد تجاری مهمی است که تمام حوزه‌های طراحی، دکوراسیون، طراحی داخلی و طراحی صنعتی را پوشش می‌دهد. این رویداد سالانه، برای طراحی‌های جدید و ایده‌های معماران جوان و دانشجویان رشتة طراحی صنعتی است که کمتر از 35 سال سن دارند. نمایشگاه طراحان صنعتی جوان میلان هم‌زمان و هم‌مکان با نمایشگاه‌های مهم طراحی و معماری دیگر برگزار می‌شود و مخاطبانی از متخصصان صنعت و ایجاد ارتباطات مؤثر با سایر غرفه‌داران و سازندگان را تضمین می‌کند. محصولات مورد تأیید در این نمایشگاه نمونه‌های اولیه جدید برای مبلمان، تجهیزات و نورپردازی خانه و اداره هستند. نمایشگاه طراحان صنعتی جوان میلان جایگاهی بی‌نظیر برای خلاقیت بین‌المللی جوانان است؛ چون بسیاری از کارهای ارائه شده به شکل نمونة اولیه در دوره‌های قبلی به خط تولید راه یافته‌اند و بسیاری از طراحان شرکت‌کننده به افرادی مهم در جهان طراحی تبدیل شده‌اند. محصولات نمایشگاه طراحان صنعتی جوان ایتالیا: نمونه‌های اولیه برای خانه و اداره: مبلمان، تجهیزات و نورپردازی طراحی و تولید شده توسط افرادی که در این صنعت درگیر هستند، مانند استودیوهای طراحی صنعتی، دانشجویان طراحی صنعتی، طراحان، معماران؛ تاریخچه نمایشگاه طراحی صنعتی میلان:نمایشگاه طراحی صنعتی میلان در سال 1998 با هدف گرد هم آوردن نوآورترین طراحان جوان از سراسر جهان در یک زمان و مکان در کنار مهمترین افراد تجاری و نخبگانی که برای بازدید یا غرفه داشتن در نمایشگاه در میلان جمع می‌شدند، تأسیس شد. این رویداد به سرعت به جایگاه بی‌همتایی برای خلاقیت بین‌المللی جوانان تبدیل شد.


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.