SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 37806              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : سه شنبه 07 دی 00 Tue 28 December 21
تاریخ پایان : سه شنبه 07 دی 00 Tue 28 December 21
ساعت شروع : 19:00
ساعت پایان : 21:00
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان تهران، تهران،
Asia, Middle East, Iran, Tehran Province, Tehran
سطح برگزاری : داخلی
نوع ورودی : دارای ورودی (غیر رایگان)، نیاز به ثبت نام و رزرو
برگزارکننده : آژانس تبلیغات دیجیتال تپسل
اطلاعات تماس : https://zil.ink/tapsell info@tapsell.ir 02188206893-5 021910909860

ارتباط با مشتریان

زمان برگزاری وبینار مدیریت ارتباط با مشتریان - در محل تهران  -  در تاریخ 7 دی ماه 1400 میباشد .

توضیحات وبینار

مدیریت ارتباط با مشتری (به انگلیسی: CRM - Customer Relationship Management) به همه فرایندها و فناوری‌هایی گفته می‌شود که در شرکت‌ها و سازمان‌ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات بهتر به مشتریان به کار می‌رود و شامل مدیریت انواع شیوه‌هایی است که مشتری جهت ارتباط با سازمان استفاده می‌کند. اصول مدیریت ارتباطات مشتری، چگونگی ایجاد موفق یک سیستم و اجرای آن را برای مدیریت ارتباطات مشتریان از شروع و اجرای اولیه یک چنین سیستمی تا نگهداری آن در زمان‌های مختلف را بیان می‌کند.


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.